Vel, jeg går rett på sak. Det er lurt å oppdatere profilene til ulvene deres.
Fks, har du en valp som de er nyfødt, må du redigere den etter tiden. Alderen kan ikke stå på ''En dag'' for alltid, så dere må selv huske å redigere alderen dems. Samt, vis valper sin personligheten forandres med tiden(eller noe annet,), må dere huske å forandre det.
Når ett helt år har gått på WPD, må du også huske å gjøre ulven din ett år eldre ;3
Så oppfordrer jeg dere til å endre ALLE ulveskjemaene deres som ikke har det nyeste skjema. For det første, er det MYE gøyere å lese de nye skjemaene :3
Det var bare det jeg ville si ^w^
Eller vent, det var ikke bare det.
Noe jeg har tenkt på en stund, er att alle valper har jeg en rolle som er foreldre til.
Pagan har tre valper, jeg styrer pagan, FEa styrer faren.
Deadly er faren til fire valper, Moonlight styrer moren deres.
Smearen er faren til to valper, Lizz styrer moren deres.
Altså, jeg tvinger dere ikke til å få valper med rollene deres(xD), men det virker som dere egentlig ikke er noe ''kjent'' med verandre her, og det er jo litt dumt :/ Og har jeg rett, noe jeg igjen tror jeg har, er det i rollespill med meg folk faktisk har fortsatt.
Jeg ser jo att noen av dere her inne har gitt ulvene deres maker, men...WHERE IS DA LØØØV?! x3
Needs moar love.
...Or Puppiez. :3
*Kremt*
Selvsagt skjønner jeg det viss du ikke vill ha valper, da xD Men liksom, jeg styrer tre foreldre xD
Og alle her inne kan jo kontakte hverandre, siden, liksom, det er jo bare å sende Pm xD
....Jau