Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent.

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Empty
PosteTema: Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent.   Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Icon_minitimeFre Okt 03, 2008 5:41 pm

Vel, jeg går rett på sak. Det er lurt å oppdatere profilene til ulvene deres.
Fks, har du en valp som de er nyfødt, må du redigere den etter tiden. Alderen kan ikke stå på ''En dag'' for alltid, så dere må selv huske å redigere alderen dems. Samt, vis valper sin personligheten forandres med tiden(eller noe annet,), må dere huske å forandre det.
Når ett helt år har gått på WPD, må du også huske å gjøre ulven din ett år eldre ;3

Så oppfordrer jeg dere til å endre ALLE ulveskjemaene deres som ikke har det nyeste skjema. For det første, er det MYE gøyere å lese de nye skjemaene :3

Det var bare det jeg ville si ^w^

Eller vent, det var ikke bare det.
Noe jeg har tenkt på en stund, er att alle valper har jeg en rolle som er foreldre til.
Pagan har tre valper, jeg styrer pagan, FEa styrer faren.
Deadly er faren til fire valper, Moonlight styrer moren deres.
Smearen er faren til to valper, Lizz styrer moren deres.

Altså, jeg tvinger dere ikke til å få valper med rollene deres(xD), men det virker som dere egentlig ikke er noe ''kjent'' med verandre her, og det er jo litt dumt :/ Og har jeg rett, noe jeg igjen tror jeg har, er det i rollespill med meg folk faktisk har fortsatt.
Jeg ser jo att noen av dere her inne har gitt ulvene deres maker, men...WHERE IS DA LØØØV?! x3
Needs moar love.
...Or Puppiez. :3
*Kremt*
Selvsagt skjønner jeg det viss du ikke vill ha valper, da xD Men liksom, jeg styrer tre foreldre xD

Og alle her inne kan jo kontakte hverandre, siden, liksom, det er jo bare å sende Pm xD


....Jau
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Empty
PosteTema: Re: Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent.   Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Icon_minitimeLør Okt 04, 2008 7:17 pm

Mehe XD

Joaaa

Meneh..Jeg og Feanir her et rollepsill med Xyvrin og Dead Shadow


Hun ikke skrive på det

Og når jeg melder inn en ulv i et rollespill, så kommer stikker en av dem den ulve rliker, eller så glemmer de å skrive...eller så får de maker.....

Sååeeehhh...

Jeg har lyst på flere valper jeg!X,,,,DDDDD!
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Empty
PosteTema: Re: Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent.   Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Icon_minitimeLør Okt 04, 2008 7:24 pm

Haha xD
Vel, det er ulver som er problemet...
For som jeg sa, er jeg den eneste dere faktisk har turt att rollene deres skal spørre rollene mine .___.
Eller att de bare får det, liksom...
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Empty
PosteTema: Re: Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent.   Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Icon_minitimeLør Okt 04, 2008 7:30 pm

Humm..
*stirre ut i lufta*
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Empty
PosteTema: Re: Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent.   Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Icon_minitimeOns Okt 22, 2008 11:37 pm

*Stolt over de med valpeplaner*
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Empty
PosteTema: Re: Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent.   Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Icon_minitimeTir Des 30, 2008 7:35 pm

Minner dere på å oppdatere skjemaene.
Bytt helst ut de gamle/første skjemaene med de nyeste/lengste, så man får vite mere om ulven din. Skriv også på historien og det som har skjedd i det siste, også.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Empty
PosteTema: Re: Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent.   Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Icon_minitimeTir Des 30, 2008 7:37 pm

K 8DD
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Empty
PosteTema: Re: Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent.   Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Icon_minitimeTir Des 30, 2008 7:37 pm

Jauyes : D
*Oppdatere* x_x
Til Toppen Go down
Sponsored content





Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Empty
PosteTema: Re: Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent.   Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Oppdatere Skjemaene dine med tiden, bli kjent.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Som om tiden var av is...

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Viktige forumer :: Hjelp og Forklaring-
Gå Til: