Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Planer til Rollespill

Go down 
5 posters
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next
AvInnlegg
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeLør Okt 04, 2008 7:55 pm

Ok, siden jeg faktisk ser att noen rollespill bare styrter rett og slett fordi mange synes det er kjedelig, har jeg bestemt meg for att vi kan begynne å gi hverandre ''Planer''.
Fks, hver gang vi lager ett rollespill her, bare starter vi, uten egentlig å ha en plan. Som oftest ender det opp med att ulver blir maker, men etter det slutter man, fordi vi ikke hadde noe utgangspunkt.

Men, det er ikke det eneste. Jeg foreslår også att rollen din reiser litt, og møter nye ulver osv.
Fks, ulven din møter en annen ulv i starten. Da du føler rollespillet blir kjedelig, lager du ett nytt rollespill(Med en plan), fullfører den, blir med på en annen plan, lager ditt eget osv.
Og viss rollen din var en hannulv, som da møtte en hunnulv, kan du jo si att de egentlig var forelsket eller noe xD Og så møter de hverandre igjen, og starter ett liv sammen.

...Jau.

Liste over planer:
Ulven din har fått i oppgave av flokken sin å dra til den midterste delen av nordlige Catrianenela, for å søke ut en flokk med Snøulver de trenger i flokken så den ikke skal dø ut. Men siden det stedet han skal til alltid bærer på en snøstorm, kan han ikke dra alene, i tilfelle det skjer noe ille. Derfor ser han etter ulver som kan hjelpe.
Ulven din går rundt i skogen, med noen flere ulver, ett eller annet sted og det blir skogbrann. Flere ulver dør, og du blir den eneste igjen. Det er opp til deg å redde skogen... BlaBlaBla...
Ulven din møter en ulv og blir hemmelig forelsket i h*n. Men de blir avskilt i ett tordenvær da ett lyn slår ned og skaper flammer mellom dem, og de blit vunget til å forlate hverandre. Mye senere(Etter mange rollespill), møtes de endelig igjen.

Så da er det bare å gi mange planer til meg, så skriver jeg dem opp^w^

Vis du ikke skjønner hva en plan er:
Fks, vi sier att du bare lager en plan selv, og vil att folk skal komme.
Ulven din har fått i oppgave av flokken sin å dra til den midterste delen av nordlige Catrianenela, for å søke ut en flokk med Snøulver de trenger i flokken så den ikke skal dø ut. Men siden det stedet han skal til alltid bærer på en snøstorm, kan han ikke dra alene, i tilfelle det skjer noe ille. Derfor ser han etter ulver som kan hjelpe.

Eller, att to flokker kommer i krig om ett territorie. To ulver, roller fra flokken, blir sendt ut for å slåss. Den som vinner, kan dra tilbake med seieren, så de altså finner den biten av terrotoriumet. En kjapp plan, disse kommer til å bli brukt etter hvert, vis vi en vakker dag får flere medlemmer ._.

Det er altså planer.

Så vil jeg nok en gang minne dere på:
Dere kan kune ha EN rolle ETT sted samtidig. Har roller din en familie i ett aktivt rollespill, kan du ikke være med i 3 andre og finne maker osvosv. Som sagt før, det skjer i samme tid.
MEN, ikke les feil. Dette betyr ikke att du ikke kan ha to av dine roller på samme sted, noe der antakelig vis forstår. Du kan like så godt ha alle rollene deres i bare ett rollespill.



OOOG nok en ting:
Hold sammen i rollespillene. Har du meldt deg på i en plan, er det alltid dumt att du blir ignorert, elelr att du bare slutter å skrive. Jeg vil att vi skal begynne å legge merke til hverandre :3
Så vis du en gang vil bli med i en plan, burde du ikke bare melde inn en rolle du har ledig. Meld in en som kan skape spenning, men som også blir lagt merke til. Sånn er det enklere for de andre å ikke ignorere deg ^w^


Sist endret av Shaedow den Ons Okt 22, 2008 11:44 pm, endret 3 ganger
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeLør Okt 04, 2008 11:15 pm

Kjempebra forklart!
*Cough* Men nå må jeg innrømme selv at vi to har erfart en del slike rollespill uten noen *Cough* planer ._. xD
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeLør Okt 04, 2008 11:17 pm

?xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeLør Okt 04, 2008 11:21 pm

Ehm, ja.
F. eks. Sacred Ancestors blablabla, vi ga jo helt opp, men når valpene ble større så fortsatte vi xD
Og tre andre rollespill som jeg er med i, "Even it's a perfet day", "When a star is glowing" og "Som om tiden er av is..", det har jo stoppet helt opp ._.

Ja. xD
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeLør Okt 04, 2008 11:23 pm

Jaja xD
Vel, jeg ville tatt ut rollene så du kunne bruke dem andre steder, vis du ikke har gjort det xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeLør Okt 04, 2008 11:24 pm

Har vurdert det, ja xD
Så jeg gjør det xD
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeLør Okt 04, 2008 11:27 pm

xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeOns Okt 08, 2008 7:16 pm

Kom igjen, Peepz! D:
Kom med ideer og planer!
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeOns Okt 08, 2008 10:15 pm

Oj! *Trykke på "on"-knappen til hjernen* Lenge siden jeg har brukt den. xD
Hrmm...

Ulven din går rundt i skogen, med noen flere ulver, ett eller annet sted og det blir skogbrann. Flere ulver dør, og du blir den eneste igjen. Det er opp til deg å redde skogen... BlaBlaBla...

Ikke sant, det er sååå typisk med at ulven din får make og valper. Men det er jo lov x]
Og, forresten, er jeg en Peepz? Yay xD
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeOns Okt 08, 2008 10:23 pm

Skrev den opp ^w^
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeOns Okt 08, 2008 10:34 pm

Du altså. Du tok med "blablabla" også x'D
Nåvel... Takk =w=
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeOns Okt 08, 2008 11:09 pm

Jaa, det er jo ett tegn på att folkene burde legge til mer x'D
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeTor Okt 09, 2008 1:01 pm

Uhhhh..kan jeg legge til en plan?

Du og tre andre ulver går gjennom en hard snøstorm. Dere leter etter en plass dær dere hører hjemme. Dere prøver å ikke skilles i snøstormen, men det blir vanseligere en det dere hadde forestilt dere.Isbjørner og andre hindrer dere i å komme fram. Dette er en prøve på å holde vennskapet oppe til dere kommer fram til stedet, men problemet er at dere vet ikke hvor veien er eller hvor dere skal. Det eneste håpet deres er at dere kommer fram alikavel. Dere vil komme til et sted der det er varmt. Uheldigvis er hindringene veldig ukonsentrerende, og i tilegg kommer det jo iskaldving og distraherer deg i sloss kapmen mot dem. Dere sloss på liv og død, og deres høyeste ønske er at marerittet bare blir over.



Er utrolig dårlig da!XD
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeTor Okt 09, 2008 3:38 pm

Vel, den planen er egentlig noe som skjer i hvert rollespill, att man sloss over liv og død....Så det blir ett ganske kort rollespill x3
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeTor Okt 09, 2008 3:39 pm

Ja du sier noe
*sukk*
Jeg er så dårlig til å finne på ting!
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeTor Okt 09, 2008 3:45 pm

Neida!:3
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 10:35 pm

Vel, jeg har tengt å lage et rollepsill om DJ Hellrose som prøver å vri seg unns Shika,Shelta og Roxxy.
Altså han prøver vri seg unna døden.
Han trenger mye hjelp for å komme seg unna dette. Han håper ikke dette blir misslykket, for blir det det, så er han ille ute. så nå trenger han 3 andre ulver sin hjelp!
I hvertfall 3 sterke ulver.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 11:00 pm

Vel,du skal ikke skrivedet her, for har du en plan du vet du skal lage, er det bare å lagerollespillet x3
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 11:03 pm

Awkay!XD
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeLør Jan 17, 2009 10:16 pm

Ingen? xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 1:04 pm

Hmmm...
*tenke*

Nopz, jeg er ikke god på planer XD


*Vente på at andre har idèer*
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 9:40 pm

Jeg er tom som... En... Tom boks? O..o
xD Vel. Nei... Har ingen idèer *Tenke* ... Tror jeg.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeMan Jan 19, 2009 11:00 pm

Ingen som har planer om å lage et rollespill på Elure? : <
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeMan Jan 19, 2009 11:02 pm

DU ahr PM i inboxen, Mra.

Hrm..
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitimeMan Jan 19, 2009 11:07 pm

Svart xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Sponsored content





Planer til Rollespill Empty
PosteTema: Re: Planer til Rollespill   Planer til Rollespill Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Planer til Rollespill
Til Toppen 
Side 1 av 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Lage planer i flokkene
» Myrene (ROLLESPILL)
» New Love? (ROLLESPILL)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Viktige forumer :: Hjelp og Forklaring-
Gå Til: