Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Rollespillet (Yes, there is more)

Go down 
+2
Gin
Mra
6 posters
AvInnlegg
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Rollespillet (Yes, there is more) Empty
PosteTema: Rollespillet (Yes, there is more)   Rollespillet (Yes, there is more) Icon_minitimeTor Nov 06, 2008 8:48 pm

Ok, dette har jeg tenkt litt på.
Kanskje ikke den eneste grunnen til att vi er lite aktive er att lizz er borte, men også noe annet.
Når jeg ser på BBA sin forum side, er det egentlig ganske likt...Men de har det på en bedre type side, og folk er ikke direkte lei av rollespillet.
Nå tror jeg jeg vet grunnen.
Da de lager en rolle, har de den ikke i ett eneste rollespill.
Vis jeg skal ta ett eksempelt...Det er ikke så enkelt. Jo! Da Pagan og Senthus som ett eksempel. De har hele tiden vært i noen få rollespill. Det startet på Enchant i ett rollespill, så to stykker i Catrianenela, så Enchant igjen, så Catrianenela, så Enchant. Det er veldig få rollespill de har hoppet over.
Så nå går det tregt igjen i det rollespillet, vi finenr ikke noe å gjøre. Så jeg har bestemt meg for å forandre litt her.
I stedenfor att rollen din er i ett eneste rollespill hele tiden, blir på en måte det ene rollespillet ''slutt''. Så kan du jo til og med bare lage ett lite rollespill da ulven din jakter? Du bestemmer jo selvsagt om du vil dette eller ikke, men det kvikner mer til live.
Så tar vi enda ett eksempel- Ero og Neko. De er en flokk, men det som det virker som om mange har oppfattet, er att når man er i en flokk, er man kun i ett eneste rollespill hele tiden- Noe som er feil. Samme med Pagan og Senthus. Så istedenfor att ulven din bare henger og slenger, bare avslutter du det rollespillet, rett og slett. OG når du har noen planer, eller vil spille på den rollen igjen, bare lager du ett nytt rollespill

Så ikke la rollen din henge rundt og gjøre ingenting. Hver gang det skjer noe det minste stort, bare lager du ett nytt rollespill( I tilegg gir det sjangsen til flere for å ha det gøy ved å bli med der).

Herregud, så vanskelig dette ble å forklare

Fks, vis ulven din venter valper, er du ikke nødt til å holde rollespillet oppe hele tiden vis det blir kjedelig. Vis det er spennende eller fortsatt morsomt, men du slutter det likevel, da våger jeg å kalle deg....Dum. Da har du sløst bort en gyllen sjangse.
Men vis du venter på valper for ulven din, og det ikke er noe å gjøre, bare slutter du(Eller for så vidt, dere) rollespillet.
Og, vis ulven din har valper, men du synes det begynner å kjedelig...Da bare avslutter dere det. Rollene bor fortsatt sammen, men fks de som styrer valpene kan jo bare lage nye rollespil lder de møter andre, eller lærer om livet.

Men skjønner dere hva jeg mener? Det finner jeg vel ut, uansett.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Rollespillet (Yes, there is more) Empty
PosteTema: Re: Rollespillet (Yes, there is more)   Rollespillet (Yes, there is more) Icon_minitimeTor Nov 06, 2008 8:52 pm

Jeg skjønner >w<
Smart 8D
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Rollespillet (Yes, there is more) Empty
PosteTema: Re: Rollespillet (Yes, there is more)   Rollespillet (Yes, there is more) Icon_minitimeTor Nov 06, 2008 8:54 pm

TAKK OG LOV.
For meg fikk jeg ikke fram det jeg mente xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Rollespillet (Yes, there is more) Empty
PosteTema: Re: Rollespillet (Yes, there is more)   Rollespillet (Yes, there is more) Icon_minitimeTor Nov 06, 2008 9:17 pm

Jeg TROR jeg skjønnte!


For å være helt ærlig ble det forklart på den beste måten du kunne,Mra! :3
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Rollespillet (Yes, there is more) Empty
PosteTema: Re: Rollespillet (Yes, there is more)   Rollespillet (Yes, there is more) Icon_minitimeTor Nov 06, 2008 9:19 pm

..Jeg har forklart bedre xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Rollespillet (Yes, there is more) Empty
PosteTema: Re: Rollespillet (Yes, there is more)   Rollespillet (Yes, there is more) Icon_minitimeTor Nov 06, 2008 10:12 pm

MEg skjønne klart -w-
Hm... Kan jeg lage et rollespill, der f.eks Ero jakter ? Lizzm.. ? >3<
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Rollespillet (Yes, there is more) Empty
PosteTema: Re: Rollespillet (Yes, there is more)   Rollespillet (Yes, there is more) Icon_minitimeTor Nov 06, 2008 10:13 pm

Jaa x'D
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Rollespillet (Yes, there is more) Empty
PosteTema: Re: Rollespillet (Yes, there is more)   Rollespillet (Yes, there is more) Icon_minitimeTor Nov 06, 2008 10:16 pm

DA meg vite ^>w<^
Til Toppen Go down
Karma

Karma


Antall Innlegg : 94
Join date : 16.10.2008
Age : 28
Bosted : I *elvete

Rollespillet (Yes, there is more) Empty
PosteTema: Re: Rollespillet (Yes, there is more)   Rollespillet (Yes, there is more) Icon_minitimeFre Nov 07, 2008 6:53 pm

Ehh. jeg vet Jeg har hatt WPD en stund men jeg skjønner ikke hvordan man lager rollespill x3
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Rollespillet (Yes, there is more) Empty
PosteTema: Re: Rollespillet (Yes, there is more)   Rollespillet (Yes, there is more) Icon_minitimeFre Nov 07, 2008 6:57 pm

Trykk på "New" et sted ; D
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Rollespillet (Yes, there is more) Empty
PosteTema: Re: Rollespillet (Yes, there is more)   Rollespillet (Yes, there is more) Icon_minitimeFre Nov 07, 2008 6:59 pm

Lal :o
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Tira

Tira


Antall Innlegg : 1530
Join date : 16.07.2008

Rollespillet (Yes, there is more) Empty
PosteTema: Re: Rollespillet (Yes, there is more)   Rollespillet (Yes, there is more) Icon_minitimeFre Nov 07, 2008 11:04 pm

Jeg skjønte det :3
Til Toppen Go down
Sponsored content





Rollespillet (Yes, there is more) Empty
PosteTema: Re: Rollespillet (Yes, there is more)   Rollespillet (Yes, there is more) Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Rollespillet (Yes, there is more)
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Viktige forumer :: Hjelp og Forklaring-
Gå Til: