Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Om Høytider.

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Om Høytider. Empty
PosteTema: Om Høytider.   Om Høytider. Icon_minitimeMan Des 01, 2008 8:11 pm

Jeg tenkte bare at jeg skulle la dere vite dette.
Hæytider som Julen, Påske, Halloween osv, finnes ikke på Belora. Sorry, men det gjør ikke det :/
Grunnen er vel at de ikke har en grunn til å feire. Troen om Jesus var ikke det man kunne kalle ''sterk''- Korsene, Satanskorset og Jesuskorset, er på Belora tegn på godt og ondt. De har aldri hørt om Jesus eller denne såkalte kristene Gud.
OG Halloween finnes ikke, heller. Rart at jeg av alle sier det, for jeg elsker Halloween, men det går litt for det samme :/

Men de har jo lignende høytider, men jeg vet ikke om de kommer på WPD, siden det ikke er så mye vits i det- Vi hopper jo for det meste over datoer, uansett.

Så ikke lag ulver som har bursdag på Halloween, eller som hjelper nissen, eller ting som det. For det første finnes tingene som sagt ikke, og for det andre, er det ingen sansynlighet for at de har funnet opp noe så likt her heller.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Om Høytider. Empty
PosteTema: Re: Om Høytider.   Om Høytider. Icon_minitimeMan Des 01, 2008 8:20 pm

KK. Men gode regler, faktisk -'w-
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Om Høytider. Empty
PosteTema: Re: Om Høytider.   Om Høytider. Icon_minitimeMan Des 01, 2008 8:21 pm

x3
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Sponsored content





Om Høytider. Empty
PosteTema: Re: Om Høytider.   Om Høytider. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Om Høytider.
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Viktige forumer :: Hjelp og Forklaring-
Gå Til: