Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Er det følelsen av kjerlighet?

Go down 
4 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 16, 2009 8:54 pm

"Hva er det?" Sa Silver mykt, og tørket vekk tårene som trillet nedover kinnene hans.

Jewly så stumt på han, før hun ristet kjapt på hodet og utbrøt. "Forelsket? I MEG!? SPurte hun vantro, og stirret på Ghost. Munnen var åpen men hun klarte liksom ikke lukke den igjen.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 16, 2009 8:58 pm

"Jo..Ja",sa Ghost fast bestemt og så på henne.

Lonely så siler rett inn i øynene. "Jeg beklager at jeg gråter så mye...men...jeg er så forelsket i deg",sa han og lot enda en tåre renne ut av øyet.
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 16, 2009 9:02 pm

Jewly nikket, og så på han. "Vell, jeg skal innrømme jeg likerr deg også" Sa hun smilende og klemte han.

Silver så uforstående på han, og tørket vekk den andre tåren også. "Hvorfor det?" SPurte hun og skakket på hodet.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 16, 2009 9:05 pm

"Du er så pen,så snill...så vakker! Du er ... du er en av de få som aksepterer meg",sa Lonely og så på henne med blanke øyne.

Ghost lagde en liten koselyd og la hodet fosiktig på Jewely sitt.
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 16, 2009 9:06 pm

Silver rødmet, men smilte til han. "Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. Takk, iallefall" Sa hun og så sjenert på han.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 16, 2009 9:11 pm

"Vel, jeg ville også spørre deg om en tin",sa Lonely og svelget litt.
"V....Vil du være maken min?",spurte han og enda en tåre randt ned.

Ghsot så på Jewely. "Jeg har vist glemt å spørre, men vi ldu være maken min?",spurte han og gliste litt.
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 16, 2009 9:23 pm

Silver så noen sekunder på han, før hun lot blikket gli over han og bort mot horisonten. "Jeg ahr ikke noe imot en make, og heller ingenting imot deg, Lonely. Det er sant" Hun flyttet blikket til potene sine, så på han. "Jeg skal tenke på det.." Sa hun svakt, og ga han et unnskylende blikk.

Jewly gliste bredt, og kastet seg over han. "Ja! Herreggudd, jeg trodde aldrig du skulle spørre! " Lo hun og sleiket han i fjeset.

IM: *Skape spenning* xD
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 16, 2009 9:27 pm

"O-Ok..",sa Lonely og smilte litt skeivt. Han så en annen vei. Han skulle ikke tvinge henne.

Ghsot lo og sleiket Jewely i pannen og på kinnet.
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 16, 2009 9:36 pm

Silver la halen forann bena, det sist e hun ville var å såre folk. Særlig Lonely. Men, foreldrenes forhold hadde gått dypt inn i henne, og noe lignende var hun absolutt redd for.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 16, 2009 9:38 pm

Lonely pirket borti bakken igjen. Han hadde ikke noe mere å si.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 3:11 pm

im:*VentePåLizz*
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 3:20 pm

IM:*Se på* : o
JEG.
Ble plutselig ekstremt sjokkert.
NOENSKALTENKEPÅDETOMGDETTEMÅFEIRESUBERRRRR
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 3:22 pm

im:
? x3
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 8:11 pm

IM: O.o Er det noe.. Bra? xD

Silver svelget, og så bort på Lonely. "Beklager Lonely, heg vill ikke såre deg. Du skal få svar siden" Sa hun tilslutt, reiste seg og la ørene bakove rmens hun gikk sakte bortover.
Til Toppen Go down
Tira

Tira


Antall Innlegg : 1530
Join date : 16.07.2008

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 8:17 pm

IM: Det er.... bra'..fordi at ingen har sagt nei eller jeg skal tenke på det, når de har spurt om å bli maken dems.. tror jeg da xD
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 8:24 pm

Lonely nikket sakte mens han så på et Silver gikk. Joda...
Han kjente et smertestikk av følelse inn i hjertet...
Hvorfor elsket han henne så høyt?
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 8:31 pm

IM:*Klappe over smartheten til Mewh* xDD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 9:17 pm

IM: O.o *FÅ iddee* jeg villr amse opp alt jeg har gjort FØRSTT!! Eller, jeg og Mra da xD

VI var de første medlemmene 8D
VI var de første rollespillerene 8D
Vi var de første som hadde ulver osm ble maker 8D
VI var de første som la innpå bilder på WPD 8D
Vi Var de første som skrev her 8D
Vi avr de første som hadde ulver som ble foreldre >.<
Jeg er dne første som rasmer det opp 8D

Off.. Nå følte jeg meg forferdelig ego <.>


SIlver så bak seg, før den myke pelsen smøg seg gjennom trærne. Hun kunne ikke noe for det. Hun likte kjærligheten, men foreldrene hadde skremt henne med det. Hun sukker trist og så ned i bakken. TIlslutt satte hun seg ned og glodde ned i en liten elv. Hva betydde livet for henne? Egentlig?
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 9:25 pm

Det trenger du ikke, for dette som du skriver er jo sant! ^^


Lonely tengte det samme som silver. Hva betyydde egentlig livet for HAN? Han var ment for å være ensom, han var ment for å være alene. Han sukket trist og reiste seg opp.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Er det følelsen av kjerlighet?   Er det følelsen av kjerlighet? - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Er det følelsen av kjerlighet?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Rollespill :: Catrianenela-
Gå Til: