Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 In the Moonlight

Go down 
AvInnlegg
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

In the Moonlight Empty
PosteTema: In the Moonlight   In the Moonlight Icon_minitimeLør Jan 17, 2009 1:31 pm

Ja, nå har jeg glemt av en ting...
Blue blir jo EGENTLIG forvandlet til et menneske hver fullmåne...
Ja, så nå skal jeg lage et lite rollespill da >:3

Min rolle er jo selvsagt Blue......Og ALLE kan være med ^^


_______________________________________________________________________
Blue så opp på himmelen. Det var akkurat begynt å bli litt mørkere ute og snart kom også fullmånen fram. Hun tengte på menneskeskikkelsen sin. Hun likte den ikke. Hun likte ikke å være menneskelig i det hele tatt. Hun kunne vel i det minste få beholdt ulve ørene,halen og klørne..Men neida, hun ble et reint menneske.

Vinden begynte å blåse litt krafteig, og pelsen hennes lekte seg litt. Hun strakte vingene litt ut og lukket øynene. Hun opnet dem igjen og lot dem se utover. De vakre blodrøde øynene hennes stoppet å se seg rundt da de kom mot himmelen.

"Jeg vet at Deadly vet det, men hva vil andre gjøre hvis de ser meg sånn...?",mummlet hun spørrende til seg selv. Hun reiste seg opp og gikk for å legge seg under et tre. Hun ville det bare ikke. Hun ville ikke bli menneskelig igjen.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

In the Moonlight Empty
PosteTema: Re: In the Moonlight   In the Moonlight Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 1:09 pm

ingen?
Til Toppen Go down
 
In the Moonlight
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Rollespill :: Catrianenela-
Gå Til: