Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 In the name of...

Go down 
+2
Jack
Mra
6 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeTir Feb 03, 2009 10:27 pm

Ja! xD
Å ha de i normal størrelse, bare :3
Men de skal være like, bare ha vnlig øyestørrelse, holdte jeg på å si xD
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeTir Feb 03, 2009 10:28 pm

..Du mener vanlig øye som en annen ulv, men med samme fargene? xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeTir Feb 03, 2009 10:30 pm

Ja >w<
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeTir Feb 03, 2009 10:31 pm

JA. Jeg og Mao snakket om at de kunne få vanlige øyne, bare at de var helt lyseblå som de "orginale" og at du smudget litt nedover nederst på dem, på en måte xD

In the name of... - Page 2 Utennavnqw1

Håper jeg fikk lov til å vise med din mal, Mra.... xD
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeTir Feb 03, 2009 10:32 pm

DET, derimot, kan dere bare glemme, ettersom det rett og slett er umulig xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeTir Feb 03, 2009 10:34 pm

Er... Det? Okay xD
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeTir Feb 03, 2009 10:34 pm

Å... KK xD
Da får de bare være slik de var, tror jeg ;3
Eller xD Gin, du kan bestemme, eller no...
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeTir Feb 03, 2009 10:37 pm

... Okay, da tar vi de vanlige ulveøynene bare med de samme fargene xD
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 12:06 am

Mra skrev:
Beklager, men noen ganger blir jeg litt lei av at det er hekse og trollmanns ulver her som ikke er med i Sacred Pack. Jeg mener, jeg tror virkelig ingen her inne hadde laget noen av de rasene før Pagan Wicca og Senthus kom, liksom...

Uansett, så var det ikke det jeg skulle si:
Men VÆR så snill, kan dere fortelle meg nå en gang for alle om deres hekse/trollmanns ulv venter utenfor grensene eller er med i flokken?
Jeg har jo fks. hørt at Shilawish tydeligvis er med i Sacred Pack, men det står jo ikke det på skjemaet hans..(Beklager Lizz, jeg brukte han kun som eksempel.) Ble han sparket ut og jeg husker dårlig?

Beklager, men det er jeg som holder styr i Sacred Pack, og det er utrolig vanskelig når jeg ikke har en eneste anelse om hvem som er med og ikke...
Jeg skriver en liste over medlemmene som jeg kommer til å poste i Flokk forumet, slik at jeg vet hvem som er medlem og ikke- Og der kommer jeg til å skrive opp alle som blir med etter tiden.

Så det eneste jeg vil at dere skal her nå, enkelt og greit:
Fortell meg ALLE deres ulver som er i Sacred PAck elelr venter utenfor grensene. Her er ''skjema'':

Ulvene dine som venter utenfor grensen:
Ulvene som er i Sacred Pack:


Kommenter gjerne, men ikke gå over på et annet tema.

Det første der fikk jeg litt lyst til å ta opp. Jeg føler meg egoistisk når jeg sier det, som om jeg kun sier det for at min egen flokk skal bli mer populær. Men det er ikke derfor.
Det er det at først når Pagan og Senthus kom til WPD, da jeg lagde rasen og fortalte dere om Wicca og alt det der, jo, det er først da slike roller ble laget.
Men likevel er det noen som ikke er med i Sacred Pack. Jeg føler ikke helt at jeg har retten til å endre på det, men det er virkelig irriterende noen ganger- Fordi Hekse og trollmanns ulvene prøver å gjennopprette rasen og alle har et slikt instinkt innerst inne, men alikevel er mange roller spredt utover Belora.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 10:17 am

*nikke*
Som foreksempel mine rolle Lewma, som er heks! Oooog...Ewen! Men han skal bare holde seg der ute! XD
*kremte*
Resten av trollmennene mine er der inne:
Arawn
Devesh
Wever
Sarneth

Styrer jo bare gutter ._. XD
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 6:01 pm

Jeg har tenkt på det flere ganger, og av og til syntes jeg faktisk at... *Kremt* - at hekse- eller trollmannsulver som som tilhører en person ikke vil at de skal være med i Sacred Pack, ikke burde være en heks eller trollmann, ettersom det Mra sa - Flokken er til for å gjenopprette rasen.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 6:03 pm

Ganske godt poeng. Og at de VIRKELIG har et preg av at de er hekser og trollmenn- Pentagrammer og Heksesanger som theme songs, da er det virkelig synd. For hvis de virkelig er så rene hekser eller trollmenn, så har de virkelig det instinktet.
Selvsagt finnes det ulver på Belora som er hekser eller trollmenn som ikke er i Sacred Pack, men det er så dumt at noen av disse er roller.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 6:12 pm

Ja, du har rett. Så jeg syntes egentig folk bør endre på rasen - Noe jeg ikke mener personlig. Men det er noen som ganske enkelt ikke vil heller, men vi får høre på hva de andre sier..
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 6:29 pm

Mhm, ja. Alle mine hekse- trollmannsulver er med i Sacred Pack :3 Tror jeg... Men det er meningen at de skal være det.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 8:47 pm

Humm..Ja!:/
Uff....Fikk dårelig følesle å a meldt Lewma inn i DeadRiver Allince nå....Ikke vondt ment Mao, men altså så er hun en heks!
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 8:51 pm

Du kan godt melde henne ut, siden hun er heks og inn i Sacred Pack om det er greit for Mra og Gin :3
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 8:59 pm

Vel, helt greit for meg, ettersom hun er en heks xD
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 9:34 pm

Jau xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 10:21 pm

Menneh, skal vi ha et rollepsill der hun forlater, eller skal jeg bare si at hun har gjort det og dukker opp i Enchant?
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 11:15 pm

Samme for meg xD
Da blir det et veldig kort forum, men. Du kan i så fall lage om du vil eller, om du bare vil ta henne ut nå? x3..
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeTor Mar 26, 2009 10:42 am

Jeg tor bare jeg tar henne ut nå! XD
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeTor Mar 26, 2009 5:01 pm

Gin skrev:
Jeg har tenkt på det flere ganger, og av og til syntes jeg faktisk at... *Kremt* - at hekse- eller trollmannsulver som som tilhører en person ikke vil at de skal være med i Sacred Pack, ikke burde være en heks eller trollmann, ettersom det Mra sa - Flokken er til for å gjenopprette rasen.

VIll det si att bare hekse- og trollmansulver kan bli emd i flokken? *Peke på Jessym* Hun eringen heks ._.
Til Toppen Go down
Tira

Tira


Antall Innlegg : 1530
Join date : 16.07.2008

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeTor Mar 26, 2009 5:03 pm

Nei, alle kan bli med i flokken , men bare hekse og trollmanns ulver kan få valper xD tror jeg da?
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeTor Mar 26, 2009 5:04 pm

Den regelen er blitt holdt oppe lenge, men som sagt, er det bare hekse og trommansulver som kan bli emd i flokken da?
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitimeTor Mar 26, 2009 5:08 pm

Nei. Det Gin sier, er at folk som har en heks/trollmanns ulv som ikke er med i Sacred Pack, burde fikse det slik at den ulven ikke er heks/trollmann.
Ulver av alle slag kan bli med i flokken(Sett bort fra ravneulver eller ulver nært til Mihyre) c:
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Sponsored content





In the name of... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: In the name of...   In the name of... - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
In the name of...
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Viktige forumer :: Hjelp og Forklaring-
Gå Til: