Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Rainy days

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Rainy days Empty
PosteTema: Rainy days   Rainy days Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 6:12 pm

Yesh duuueeeeh! XD
Suger i å skrive overskrifter XD

RS av meg og anja

Min rolle:Blue
Anja's rolle:Oprah <3333333 8D

_________________________________________________
Blue satt under et skyggefult tre og så opp på de mørke skyene som gled sakte, men sikkert forbi. Akkurat som hun tenkte, så kom det regn. Først sakte, så fort. Hun kjente de kalde våte dråpene gli under øynene hennes. Hun strakte vingene sine ut og la de over hodet hennes sånn at hun ikke skulle bli så alt for våt. Hun likte regn, men ikke å bli våt. Ikke så mye i allefall. Hun presset seg litt lengre inntil trestammen for å komme seg så langt under treet som mulig.

im:Ikke mye og dårlig skrevet XD Menneh
Til Toppen Go down
anja95

anja95


Antall Innlegg : 473
Join date : 08.06.2008

Rainy days Empty
PosteTema: Re: Rainy days   Rainy days Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 6:44 pm

Oprah vandret rundt omkring. " hvor ha jeg havnet?", tenkte hun mens hun gikk. Hun gikk vidre og fikk lukten av en annen ulv. Hun fulgte etter lukten og ser en ulv som sitter under et tre. " hei", sier hun med en rolig stemme... " kan du si meg hvor jeg har kommet?", ser spørende på Blue..

im: litt lite :/
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Rainy days Empty
PosteTema: Re: Rainy days   Rainy days Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 6:48 pm

Blue så ned på den litt mindre ulven og vippet svakt på ørene. "Du har nok havnet i Catrianenela" sa Blue stille og rolig. Hun suderte ulven litt. Det var noe som var litt kjent med den. "Si meg, hva heter du?" spurte hun litt nysgjerrig sammtidig som hun fortsatte å studere den. Hun viste ikke hva som var så kjent, men det var noe. Lukten var det, noen av fargene. Øynene viste faktisk også en del.
Til Toppen Go down
anja95

anja95


Antall Innlegg : 473
Join date : 08.06.2008

Rainy days Empty
PosteTema: Re: Rainy days   Rainy days Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 6:53 pm

Oprah ser på Blue. " jeg er Oprah Hellrose", sier det sakte og forstålig. Hun ser nyskjerig på ulven og smiler litt. " og du er ?" , sa hun nyskjerig og så på Blue.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Rainy days Empty
PosteTema: Re: Rainy days   Rainy days Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 6:56 pm

Blue åpnet øynene sine litt mere da ulven sa sitt navn. "Oprah Hellrose, sikkert en av DJ's barn eller noe" tenkte hun og kremtet litt. "Blue Hellrose er mitt navn" sa hun og smilte varmt. "Si meg Oprah, hvem er dine foreldre?" spurte hun med en varm og rolig stemme. Hun tenkte nok at det var Dj.
Til Toppen Go down
anja95

anja95


Antall Innlegg : 473
Join date : 08.06.2008

Rainy days Empty
PosteTema: Re: Rainy days   Rainy days Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:03 pm

Oprah ser på hun. " moren min heter Disco og faren min heter Dj", ser på Blue. " kjenner du han?" fortsatte hun. Hun studerte Blue litt og smile.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Rainy days Empty
PosteTema: Re: Rainy days   Rainy days Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:06 pm

Blue lo litt. "Jada, han er nok broren min, lille venn" sa hun når hun var ferdig med å le. "Min tåpelige, men elskbare bror!" tenkte Blue og sukket litt. "Noe som betyr at jeg er din tante..." fortsatte hun, litt mere rolig.
Til Toppen Go down
anja95

anja95


Antall Innlegg : 473
Join date : 08.06.2008

Rainy days Empty
PosteTema: Re: Rainy days   Rainy days Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:26 pm

Oprah ser på Blue. Hun satte i å glise bredt. " så da er vi i slekt", sa hun fornøyd. Hun smilte bredt.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Rainy days Empty
PosteTema: Re: Rainy days   Rainy days Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:28 pm

"Jada, men hvor befinner DJ seg om jeg tørr spørre?" spurte og svarte Blue på samme tid. Hun skakket svakt på hodet og vippet på ørene sine igjen. Hun kjente at det bel mere regn. Holdt det ikke opp snart, måtte hun vel finne bedre ly.
Til Toppen Go down
anja95

anja95


Antall Innlegg : 473
Join date : 08.06.2008

Rainy days Empty
PosteTema: Re: Rainy days   Rainy days Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:37 pm

"Freewind mountains ", sa hun med en rolig stemme. " hvordan det?", sier hun etter en kort stund. Hun holdte smile opp og så på Blue. Hun merker det begynner å regne mer.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Rainy days Empty
PosteTema: Re: Rainy days   Rainy days Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:46 pm

"Jeg bare lurte..." sa Blue og snudde hodet mot himmelen. Regndråpene prikket henne i fjeset og det begynte å bli litt irriterende. "Hva sier du til at vi finner litt bedre ly?" spurte hin og ristet svakt på seg og vingene.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Rainy days Empty
PosteTema: Re: Rainy days   Rainy days Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Rainy days
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Rollespill :: Catrianenela-
Gå Til: