Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Nytt liv (R)

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Next
AvInnlegg
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeOns Sep 24, 2008 6:42 pm

IM: xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeOns Sep 24, 2008 6:50 pm

Bloody så seg rundt. Pluttselig kjente han en lukt. En annen ulv.

Negimah kom ut av skogen. Han så ned på Bloody. "En av Blue's sønner antar jeg",tenkt ehan. For ahn kunne ikke snakke. De hvite øynene hans så rett mot de hvite pupillene til Bloody.

"Oi,de må være lederen",sa Bloody og loggret.
Nigemah nikket. Han så på sanden forran dem. Han tok den venstre poten sin dit og skrev navnet sitt.
"N i g e m a h",leste Bloody. Nigeamh nikket. "Oioi....Jeg heter Bloody",sa han livlig.
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeOns Sep 24, 2008 6:53 pm

IM: Hvem er Nigemah? : D Just lurer 83
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeOns Sep 24, 2008 7:06 pm

im:Nigemah er leder over Shamanah flokken...Der som Shima,Bloody og resten av Hellrose familien er (Untatt DJ) Så er nigemah leder.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeTor Sep 25, 2008 4:27 pm

im:Kjempe fin ulv An'thilo (den som du laga til meg) mneeeh..jeg hadde bestilt bakrund også Oo
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeTor Sep 25, 2008 4:32 pm

Fuckit, sorry, glemte det xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeTor Sep 25, 2008 4:49 pm

im:Orker du å ordne det?<333 (hvis du ikke husker det skulle det vare en svart bakrund med hvit liten flammende skrift der det stod: Haru Warwind)
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeTor Sep 25, 2008 4:50 pm

IM:Ferdig. Men altså, nå har jeg laget den på nytt...Og da du sist sa navnet, var det ''Hantu Chova'', ikke ''Haru WarWind'' ._.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeFre Sep 26, 2008 2:22 pm

im:Såwwu...Jeg blander mine figurer.Haru Warwind var en av mine andre roller!>.<"
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeFre Sep 26, 2008 3:44 pm

IM: ok x3
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeFre Sep 26, 2008 8:20 pm

im:Fortsette?
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeFre Sep 26, 2008 8:23 pm

IM:Vel, det er jo ikke noe for meg å skrive egentlig, før Bloody og Nigemah er ferdig xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 11:20 am

im:Åja XD

"Vel, jeg må sikkert hjem nå",sa Bloody og så opp på Nigemah. Nigemah nikk og gikk videre.
"Hade",ropte Bloody og løp veien hjemover.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 1:03 pm

Daren reiste seg opp fra sengen og strakte seg. De andre sov enda. Han så på kuttene sine. De hadde blitt til skorper, men han hadde tørr blod i pelsen.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 1:13 pm

Im:Melder inn DJ Hellrose Oo

Bloody løp og løp mens han så seg rundt. Han hadde tydeligvis gått seg vil. "Ah,supert",sa han og sukket. Han så en stein. Han sparka i den. Han så den trille ned en bakke. Siden han ikke hadde noe annet å gjøre, fulgte han etter den. Han så at den stoppet. Han hoppet på den. Men når han så framfor seg skvatt han til. Store hvite føtter stor rett forran han. Han så opp. Han så et rblodrødt øye og et lyserødt øye stirre ned på han. Han satte i å knurre. "Hvem er du",sa han mens han la ørene bakover. Ulven lo. "Jeg? Har ikke Blue fortelt deg om meg?,sa han. "Neiiii",savte Bloody mens han rettet ørene litt oppover. Ulven lo igjen. "Jeg er hennes bror,DJ Hellrose",sa han. "Nææææh, mamma har ikke sagt noe",sa Bloody. DJ stirret ned på han. "Har du..Flere søsken?",spurte DJ. "Jaaa...Jeg har Impeari,Tearhim og Shima",svarte Bloody. "Jasså,Blue klarer å holde styr på så mange",sa DJ og lo litt. "Hva heter faren din?". "Deadly",sa Bloody og smilte. "Deadly? Blue har alltid hatt en annen smak for gutter en andre jenter",sa han og lo videre. "Men hvis du er boren til mamma, da er du vel den tredje onkelen min da?",spurte Bloody. "Ja, har du flere onkler da",spurte DJ. "Ja, pappa sine brødre, Orgross og Smearen",svarte Bloody. "Tror dujeg kan bli med hjem?",spurte DJ. "Så klart, men jeg har gått meg vill",sa Bloody og lo.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 1:42 pm

Deadly kom plutselig ut foran Bloody og DJ. ''Åh, Hewwrro, Bloody....Og en annen ulv..'' Blikket hans var fortsatt opp mot trærne. Hun gikk rett forbi dem, og fortsatte å følge lukten. ''Flott, den er borte..'' Han fnyste, men fortsatte alikevel.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 1:52 pm

DJ så ned på Bloody. "Gått deg vil sa du?",spurte han og lo. "Jeg gikk vist rett vei alikavel",svarte Bloody og smilte.
Bloody løp mo hulen. "Kom da,DJ",Ropte han. "Ja, kommer",ropte DJ tilbake og løp etter han. Bloody kom løpende inn mot Blue. "MOR MOOOR",Ropt ehan ivrig. Blue lo. "Hva er det lille venn?",spurte hun og smilte. DJ tasset inn i hulen. "Næmmen hei søs",sa han og smilte. "D-DJ",Sa Blue forskrekket. "Hva gjør du her?" . "Skulle besøke deg og se hvordan du har det",sa han og smilte.
Bloody så fra DJ og Blue Hele tiden. Blue som hadde ligget på bakken, reiste seg nå opp og så på DJ. "Håper du ikke er kommet for å plage vettet av meg nå",sa Blue med en liten sint og forsiktig tone. "Nei Nei, hvorfor skulle jeg det?",spurte DJ mens smilet gikk bort. "Jeg er ikke sånn som før". "Nei, men du går fortsatt med kjettingene som Dead Shadow ga deg",sa hun.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 1:59 pm

Smearen våknet av snakking. Han åpnet ikke øynene, men lagde en lang, søvnig hisselyd. Daren snudde seg og så på DJ. Enda en ny ulv, jippi. Kanskje han var lit mindre seriøs enn de andre? Eller kanskje værre. han sukket og gikk ut, og lette etter vann å vaske seg i.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 2:13 pm

DJ så litt dumt bort på Blue. "Og hva så",sa han og lo en litt mystisk latter. "Kanskje jeg liker det",var det siste han så før han gikk ut.
"Mamma, hvorfor liker ikke der hverandre",spurte Bloody.
"Vel, han har alltid vært irriterende og innpåsliten",sa Blue og la seg ned igjen.
"Du hater vel ikke han",spurte Bloody og fnyste.
"Nei, vi to har bare ikke samme...følelser",sa Blue og la ned hodet.

DJ så seg rundt utenfor. Han så på Daren som lette etter noe. "Det må vel være en av de andre til Blue",tegnte han, men når han så på Daren ombestemte han seg. "Eller det kan være valpen til en annen",tengte han og satte seg ned.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 2:14 pm

Daren hørte noen bak seg. Han la ørene bakover, og snudde hodet rundt ogf så på han med tynne pupiller. Så løp han vekk gjennom en busk, og fortsatte å lete etter vann. Til slutt fant han en liten bekk, uten noe særlig strøm. Han sank ned i den og vasket vekk blodet fra pelsen.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 2:19 pm

DJ sukket mens han så på himmelen. Han begynnte å nynne på en liten sang.

Moshi ima kanashimi
afureru nara
vatashini motarete
naiteni tsuno
(japansk)
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 2:24 pm

IM: Skal snart melde inn en ny ulv, som jeg lager nå >=3
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 2:32 pm

IM:Erm...Vel, Japan finnes jo ikke i livet de er i O,.o
I så fall har DJ dratt til livet i menneskenes Belora og lært seg det xD(Altså jorda...Jorda og der de er er på en måte i forskjellige liv :3)
Feanir: YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY

Daren hoppet og plasket litt rundt i vannet, og lo for seg selv. Det var godt å få vasket seg litt. Til slutt dro han seg opp av vannet, og satt seg smilende ved vannkanten. Men smilet forsvant da han så speilbildet av seg selv. Under det ene øyet, hadde han to dype kutt. De hadde så vidt startet å gro i det hele tatt. Han la ørene bakover, og fikk ett trist ansiktsutrykk. ''Blir det til...Arr?'' Daren så nermere på dem, og bøyde seg mot vannet.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 2:37 pm

IM: 83

Shima løp ut til Daren i vannet og hoppe uti ved siden av han. "Hva har skjedd..?" spurte hun og skakket på hodet.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitimeLør Sep 27, 2008 2:47 pm

Bloody gikk ut til DJ. "Du og mamma kommer ikke godt overens ser jeg",sa Bloody.
"Ja, jeg og moren din er forskjellige",sa DJ og lo.
"Du er vel glad i henne",spurte Bloody.
"Så klart jeg er...Og jeg vet at hun er glad i meg også",svarte DJ og smilte.
Begge løftet hodene påå og så på himmelen.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Nytt liv (R) - Page 38 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 38 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Nytt liv (R)
Til Toppen 
Side 38 av 40Gå til side : Previous  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Rollespill :: Catrianenela-
Gå Til: