Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Ulvenes utsene.

Go down 
5 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 4:18 pm

NEINEINEI, har skal det ikke komme noe utrolig strengt og slemt xD
Men jeg tenkte bare att jeg skulle gi dere noen tips til ulveutsener:3
Jeg synes jo dere lager flotte ulver, men har er noen tips og hjelp dere kan få, så hvem vet, kanskje du lager den utroligste ulven noesinne x3

Vel, for det første, så er ulver IRL som oftest hvite,grå, svarte og brune.
Her inne er det jo magi, og da som dere har skjønt godt, er det lov med fargerike pelser.

1.Farger.
Ta gjerne fargen som passer sammen, og som ikke står stritt i stritt mot hverandre. Hold dere unna hovedfargene, DVS grønn, gul, blå og rød.
Altså, jeg sier ikke att dere ikke kan ha det, men se på flagg. Det norske flagget. Rødfargen og blåfargen er de ''orginale'' fargene, og de står LITT for mye ut, til og med som små flekker.
Vis dere ikke skjønner hva jeg mener, se på bildet under. DE fire fargene er farger som er utgangspunktet til...vel...alle andre fargen, og de bør ikke brukes rett på. Gjør de mørkere eller lysere, :3 Selvsagt får dere lov, men jeg klarer ikke se på sånne farger >,.<
Og, LES DETTE:
Fra nå av NEKTER jeg å ta imot bestillinger av ulver som har en eneste pelsfarge, som er en av hovedfargene. Jo,greit, dere kan tegne det selv, men vær klar over att vis du sier ''Rød ulv'', gjør jeg den enten mer grålig eller blodrød.
Ulvenes utsene. Laa10

2.Merker.
Vel, noe liker jo ulvene sine helt hvite med blå øyne, eller helt svarte med røde øyne. Det er helt greit.
Men mange(iallefall jeg og BBA folk) finner merker på pelsen fint, og gir det litt mer naturlig utsene.
Så fks, da fargen mørkegrå som utgangspunktet på ulven din. Gi den så hvite ben under ''knærne'', eller bøyen på bena til dyr. Potene gjør du blodrøde. Under øynene er det en hvit strek. I pannen har den en blodrød flekk. På haletippen har den mange små, hvite flekker, med blodrøde tigerstriper over. Brystet og magen er enda mørkere grå en hovedpelsen. Gi den svarte tigerstripet over den hvite på bena.
Og voilà, du har en ul med mange forskjellige farger som passer sammen, og vell nok plassert. Men noen ganger ser det perfekt ut å blande mere jordlige farger sammen.
Du kan jo selvsagt også gjøre andre ting, som å gi ulven flekker på lårene, merker under øynene, spesielle tatoveringer osv, alt det gjør ulven mere ''interessang.''

3.SVART.
Vel, svarte ulver er jo nok så populære, har jeg skjønt.
Og vis de fleste her inne gjerne vil bli flinke tegnere, er det en ting en tegner må vite- Skal du farge pelsen svart, IKKe, absolutt IKKE ta den mørkeste svartfargen. Da kan du ikke gi ulven skygger, og man ser ikke pelsdetaljene og formene på deler. Selvsagt, kan dere da hvite ''utelinjer'', altså formen til ulven.
Så, når du skal velge fargen, må du altså gjøre svarten lysere, men ikke så lys att den blir grå.
Vis dere ikke skjønner, se på tegningen under.
Ulvenes utsene. Laaa10


4.Tilbehør og småmerker.
Øreringer, armbånd, kjeder, kjetting, halsbånd, skjerf, ting og tang rundt halen, armvarmere, ting som rett og slett borer seg gjennom ulven din, ALT er låv.
Ikke alle må ha det, men mange synes det blir finere. Men, ''Fjær og sten'' smykker er jammen populære. Mange vill ha ulven sin unik, og da hjelper det ikke å ta smykker som andre har lignende, sånn som ''fjær og sten.'' Ett unikt, kongelig eller mystisk kjede- En sten, med metalltråder rundt. Fra metalltrådene henger det netting, som går rundt skuldrene, og deretter fester bak på kanten av kjedet. Det er detaljert, og lett å skjenne igjen vis noen har kopiert det. Til og med rustninger kan ulven din ha! Men, husk dette:
Tiden rollespillet er i, er ikke noe ''tekno'' dritt. Det finnes ikke Ipoder, kule kapser og ting som det, hold dere til mystiske, litt gammeldagse og spesielle ting.
Men, da. Med ''småmerker'', mener jeg ting nesten som tattoveringen. To prikker eller streker under øynene, Ett tegn på låret(foreslår jeg ikke, det er ganske brukt nå, og som sagt, unike ulver er elskbare.), flekker på ørene. Da mener jeg ikke flekker som passer til pelsfargen. Har du en beige ulv, kan du fks ta limegrønne eller babyblå flekker ;3 Det er nydelig å ha sånne små merker, jeg sverger<3:3

5.Sår og arr.
La meg si dere noe- Sår og arr er kult.
Men det er visse forskjeller. Med arr mener jeg noe som tidligere har vært store sår, som har ødelagt nerver og stuff som det i kjøttet og huden. Såret har grodd igjen, men arret er der. MEN, pelsen vokser faktisk over såret igjen- Men tro det eller ei, på dyr blir pelsen som kommer ut igjen hvit. Men som de fleste tegnere og slikt gjør, velger de å ikke få hvit pels tilbake. De velger å la pelsen bli borte, som at nervere og det som gjør det mulig for pelsen å vokse, har dødd ut.
Selvsagt har du lov å velge hva du vil. Om du har hvit pels over ett arr eller ikke, er dett valg.
Ps:
Sår - Nye. Ulven din kan ikke alltid gå rundt med ett blødende kutt, det er...umulig. Sår er de som gror igjen, fordi sårene ikke var så alvorlige.
Arr, som sagt, blir igjen.
Eksempel på å tegne arr:
Ulvenes utsene. Laaaa10

6.Figur baserte ulver.
Nei,nei,nei! Jeg vil IKKE ha en eneste ulv her inne som er Basert på Naruto, Kisshu fra TTM, eller noen andre animeer og serier. Det er greit å ha litt enspirasjon fra utsenet til en kjendis, men ikke gi en ulv håret, sminken, smykkene og stilen til Bill eller Tom Kaulitz O,.o (ikke vondt ment, det var bare ett eksempel)
Så ikke kom her og kall ulven din ''Sakura'', og gi den lysensjøgrønne øyne, rosa hår og rød og hvit pels. Sorry, men kommer noen sånne ulver, må dere bare forvente att de blir slettet.


Så, vis dere lurer på noe mer med utsenet til ulven, eller har noen tips om hva mer jeg kan fortelle dere, er det bare å si ifra ^w^


Sist endret av Shaedow den Tor Des 04, 2008 5:15 pm, endret 3 ganger
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 4:42 pm

Ulvenes utsene. Ulv_10

Son? xD Arret ble ikke så bra, men det blir bedre en det før :D
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 4:46 pm

Det bled bra :3
Men du må ikke få arret til å stå oppover, da blir det en skorpe i steden xD Gjør heller sånn:
Ulvenes utsene. Laaaaa11
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 4:49 pm

Ok : D

Takk;3
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 4:51 pm

^w¨
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:29 pm

Lycher: *Fnyse* (Har stein og fjærsmykke)

Utrolig bra, dette her! ^w^
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:36 pm

Mythuis:*Fnyse* JEG STARTE DEN TRENDEN! xD
..Men jeg bled sent vekk ._.

:3
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:37 pm

Ulvenes utsene. Heart10

Dette armbåndet og smykekt er vell de tmest fornøygde jeg har laget, tror ejg xD
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:38 pm

Mythuis:Heart!:3
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:39 pm

Lycher: "Jeg får vel fortsette trenden!" *Le lavt* *Glise*

FinFine smykker, Lizz : D
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:49 pm

Lizz's hode: Takk skal du ha.. Mennehh, er det noen som har even til og helbrede meg? xD

Heart: *GLise* Hawwoo Mythuis :3
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:52 pm

Senthus: "Jeg kan!" *Tegne pentagram og sette poten i det* *Hodet til Lizz kommer seg tilbake på kroppen hennes*
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:53 pm

Lizz: *klemme Senthus*
Takk skal du ha : D
Nå får jeg holde meg unna SHaedow og klørne hennes en stund xD
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:58 pm

Blue Passion: *Le seg i hjel* "Ja, og det er best for deg! Jeg sa at du skulle nikke!"

Senthus: *Rødme*
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 7:00 pm

Lizz: *Le* Men jeg kunne ikke vite at man ikke kunen si "Nei" xD
Uansett, Olamakyr fikk henne til og legge seg ned oO]
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 7:02 pm

Blue Passion: "Ja, hah!" x]
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeOns Okt 22, 2008 11:33 pm

Mra:HAHAHAAAAAAAAAAAAAA
*Lese setningen Lizz skrev om og om igjen* Først nå, drit sent etter kom jeg på hvor morsomt det var xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeTor Des 04, 2008 5:16 pm

Oppdaterte litt om Arr på ulver.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeTor Des 04, 2008 5:26 pm

K x3
Til Toppen Go down
Tira

Tira


Antall Innlegg : 1530
Join date : 16.07.2008

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeTor Des 04, 2008 8:46 pm

... hvilket tegneprogram er det dere bruker? skjønner det bare ikke >< x3
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeTor Des 04, 2008 8:57 pm

Photofiltre >:3
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeTor Des 04, 2008 8:59 pm

Corel Painter Essentionals 3.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeTor Des 04, 2008 9:18 pm

Photofiltre ver. 5 & Jasc Paint Shop pro 9 :3
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeTor Des 04, 2008 9:19 pm

Paint og Photofiltre :3

Men..
Mobber dere meg ? :< xD Bare kødder xD
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitimeTor Des 04, 2008 9:24 pm

o,.o
xD

JA, og Jasc Paintshop Pro + Photoshop 3.0
... OG jasc animation-shop 3, eller no...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Ulvenes utsene. Empty
PosteTema: Re: Ulvenes utsene.   Ulvenes utsene. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Ulvenes utsene.
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Viktige forumer :: Hjelp og Forklaring-
Gå Til: