Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Us Two Yet Again (R)

Go down 
2 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 7:32 pm

Blue svelget litt og øynene opnet seg litt mere. Det var utrolig flaut for henne, men hun skulle nok få til å si det. Deadly var jo trossalt hennes make. "Vel...Han.... ",begynte hun. "Voldtok...",hvisket hun, men nok til at Deadly kunne høre det.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 7:37 pm

Deadly gispet, og så brått rundt seg. ''Det forbannede avskummet..'' hveste han mellom tenna, før han la hodet beskyttende over Blue sitt og trakk henen nærmere intill seg. Egentlig var det negativt. Ekstremt negativt, altfor dumt og helt ille. Men hun var allerede redd nok som det var, så han ville vente litt med å snakke mer med henne om det. ''Kom, Blue, vi kan ialefall ikke bli sittende..'' sa han og sleiket henne over på hodet, før han løftet henne opp på ryggen sin- Først og fremst ville han fort vekk, og i tilegg kunne han ikke la Blue fly alene.

Han lettet fra bakken, og fløy i retning av en hule, hvor han landet med en gang. Han sanset allerede haugevis av sjeler der inne- Lettere sagt, var det flaggermus. Det var bra. Han la Blue forsiktig ned på bakken, men blikket hans stirret en stund ut. Han følte seg uvel, men Blue hadde det definitivt værre. Han la seg ned intill henne, og brettet en vinge rundt, og la hodet sitt beskyttende over hennes. ''Vi snakker i morgen...Ok?'' spurte han lavt, mens han så ut av grotten.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 7:41 pm

"Ja",sa Blue stille før hun la hodet ned. Det var bra. Hun ville nemmelig ikke snakke akkurat nå. Hun ville heller vendte til i morgen.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 7:46 pm

IM:Next Morning >3

Deadly hadde vært oppe hele natten- Søvløse netter hadde aldri hatt noen virkning på han i sånt humør uansett. Han la seg litt bedre til rette, men lå fortsatt tett intill Blue, med en vingre brettet trygt rundt henne. Eneste forskjellen var at han hadde rettet hodet opp, så han fikk bedre oversikt.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 7:48 pm

Blue strakte litt på den ene bakfoten sin. Hun opnet øynene sine. Hun gjespet lenge og vel. Hun ristet litt på hodet før hun så på Deadly.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 7:52 pm

Deadly spisset på ørene, og snudde hodet mot Blue. ''God morgen, Blue..'' Sa han og smilte litt, og sleiket henne en gang over hodet. ''Går det...bra?'' spurte han med en bekymret stemme, men han prøvde å holde smilet oppe.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 7:53 pm

"Joda, det går fint nå",sa Blue og smilte svakt mot han. Hun hadd nesten glemt det som hendte dagen før, men hun kom på det igjen. Hun vville i allefall ikke gå alene på en stund.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 7:56 pm

Deadly kremtet en gang. Det var mye bedre å ta det opp med en gang, uansett. ''Det som skjedde i går...'' Han snudde blikket ut igjen, denne gangen med et ansikt uten smil, det var alvorlig. ''Det var jo for det første veldig ille for deg, men jeg tenkte bare på følgene..'' sa han med litt senket stemme.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:00 pm

Blue så på Deadly. Hun tengte seg litt om. "Vel, jeg tror, og jeg bare tror, at jeg kanskje kan bli gravid igjen",sa Blue. Utrykket i ansiktet hennes ble litt ... trist på en måte.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:03 pm

Deadly nikket sakte, og skar en grimase. Han visste egentlig hva han skulle si. Blue hadde enda ikke gjort noen tegn på moderlige instinkter, men uansett, kunne hun ha rett. Ha svelget en gang, og så tilbake på Blue. ''Du har...'' Han så ned i bakken, før han rettet blikket mot henne igjen. ''Du har vle ingen planer om å bære avkommet til det patetiske avskummet?'' Han la ørene litt bakover.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:12 pm

Blue så på Deadly og la litt ned på ørene. "Vel...errrhhh...jeg...jeg vet ikke Deadly. Jeg elsker unger. Jeg vet at han er patetisk avskum, men en hver mor elsker ungene hun bærer på",sa Blue. Nå var hun redd for at hun hadde sagt noe galt.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:15 pm

Deadly fikk et trist uttrykk i ansiktet, og han senket hodet mot bakken. Vis hun ville det, så ville hun det. Og det føltes grusomt. Blue hadde blitt kanskje gravid med en anne hannulv enn seg selv- Selvsagt var det ikke hennes feil, men han kunne ikke gjøre den minste ting for å få henne tilbake som sin helt egene Blue...Eller, uten å skade henne eller såre henne, ville det være. Han la ned hodet på potene sine, og så en annen vei, inn i fjellveggen på den andre siden. ''Vis du sier så..'' sa han med en halvkvalt stemme.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:19 pm

Blue så på Deadly. "Altså Deadly, hvis du ikke vil at jeg skal bære de ungene, om jeg får noen, så skal jeg ikke gjøre det",sa Blue i en bestemt tone. Ewen hadde ødelagt alt hvis hun fikk valper. Akkurat n¨å hadde hun lyst til å drepe han p åen eller annen måte.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:21 pm

Deadly snudde blikket over på Blue. ''Hvordan skal du fjerne dem?'' spurte han uten en særlig ordentlig tone i stemmen, han bare sa det rett frem med en spørrende klang. Han elsket Blue for mye til at hun skulle bære noen andres valper- Samtidig som han elsket henne for mye til å såre henne.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:24 pm

Blue så ned på magen sin. "Hvis jeg virkelig bærer på hans valper, skal jeg personlig rive dem ut",sa hun med en litt hes og mørk tone i stemmen. Noe som betydde at hun mente det. Hun kom til å gjøre det, hvis hun vantet noe fra det patetiske avskummet.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:26 pm

Deadly fikk ett stort smil rundt munnen, før han reiste seg opp i et sittende stilling. ''Takk, Blue.'' Sa han og lo litt, før han snudde blikket ut igjen. ''Men jeg kommer nepep til å la deg gå alene mer- Noe som kanskje er åpenbart?'' sa han og senket blikktet ned på henne igjen.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:30 pm

Blue nikket litt og så ut. Vel unasett turte hun ikke å gå alene ut, og hun ville ikke at Deadly skulle gå fra henne og ut av hulen heller. For da kom hun bare til åfølge etter han. Så redd var hun faktisk.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:31 pm

Deadly la seg ned vedsidenav henne igjen, og sukket litt. ''Du er vel sulten, er du ikke?'' spurte han og sleiket henne på kinnet, og la hodet over hennes igjen.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:33 pm

"Jo",sa Blue og lo litt stille, men tanken på å gå ut elelr å bli alene i hulen var litt skummel å tenke på.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:34 pm

Deadly så rundt seg. ''Jeg retter meg selv- Jeg kommer ikke til å la deg være alene eller utenfor min synsvidde noe mer'' sa han og lo litt, og reiste seg opp. Plutselig styrtet flaggermusene ut av hulen, selvom det var morgen, og solen lyste opp den høstkledde naturen. ''Det er bare å vente på at de har tatt noe for oss'' sa han og smilte ned til henne.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:37 pm

Blue smilte stort mot han. Ja. Hun skulle ikke få møte Ewen mer, ikke alene i allefall. Hvis han skulle prøve seg på nytt, så skulle han få se maken hennes. Som var både stor,sterk og mektig. Ewen hadde ikke en sjangs hvis han prøvde seg.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:41 pm

Deadly lukket øynene litt av en solstråle som kom utenfra. Plutselig hørte han haugevis av vingeslag. Han åpnet øynene, og flaggermusene hadde klart å løfte med seg en hare. Han reiste seg opp, og dro haren til seg, og la den foran Blue. ''Her'' sa han og smilte til henne.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:44 pm

Blue så mot flaggermusene og nikket som et takk mot dem. Så rev hun av ene foten på kaninen og begynnte å spise.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:55 pm

Deadly nippet litt i vinterpelsen til haren, før han rivde opp en del, og tok seg en bit med kjøtt.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:57 pm

Blue svelgte en liten bit kjøtt. "Nam..",sa hun før hun tok en liten bit til.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Us Two Yet Again (R) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Us Two Yet Again (R)   Us Two Yet Again (R) - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Us Two Yet Again (R)
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Rollespill :: The forest of the Forsaken-
Gå Til: