Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora

IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

Nytt liv (R)

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Next
AvInnlegg
Blue

Blue

Antall Innlegg : 569

Nytt liv (R) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTir Aug 05, 2008 8:22 pm

"Jeg jeg",sa Blue, men hun fikk aldri fullført setningen. Fopr i neste sekund begynnte hun å bite seg selv i poten der Deadly beit hene.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

Antall Innlegg : 9091

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTir Aug 05, 2008 8:28 pm

Deadly sperret opp begge øynene og hoppet på blue og bet henne tak i snuten, og la henne ned i bakken igjen.
Han følte seg helt forferdelig siden han måtte gjøre det, selvom han ikke en gang visste hva som skjedde- eller hva Blue prøvde på...Han løftet den ene poten over øyet han hadde blitt klort så såret grodde igjen, så så han ned på Blue med ett klarere blikk igjen. ''Blue..Vær så snill og fortelle meg det!''
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Blue

Blue

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTir Aug 05, 2008 8:33 pm

Tårene randt ned fra øynene hennes. Hun fikk ikke til å si noe.
Hun reiste seg fort opp på alle fire. Vingene hennes begynnte å på kutt på seg. Hun blødde fra Vingene.
"Du...må ikke...være...ehhh...i nærheten av meg",sa Blue mens hun salv. Hun frøs skikkelig. Bakpotene sviktet og falt ned på bakken.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTir Aug 05, 2008 8:43 pm

Deadly skjønte ingenting. Han ristet svakt og intetanende på hodet mens tårene piplet fram.
''Blue...Bare si hva som skjer!'' sa han og tok noen skritt bakover for å vise att han i det minste stolte litt på henne
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:

Antall Innlegg : 4980

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 12:25 pm

Baaeesj, hvorfor må dere altid slutte og skrive når det er så spennede? xD
Til Toppen Go down
Blue

Blue

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 5:46 pm

Blue så på Deadly. "R-Roxxy",sa Blue.

Roxxy ville ta over kroppen til Blue. Hun prøvde å gå inn i den, men hver gang overvant Blue henne. Og når Roxxy ikke fikk som hun ville, skadet hun Blue.
Roxxy gjorde et forsøk til, men misslyktes!

Blue fikk et stort kutt over øyet, akkurat et likt som hun hadde klort på Deadly.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 5:49 pm

Deadly tok ett lite, forsiktig skritt nærmere Blue og stirret henne rett inn i øynene.
''Hvem...?''
Til Toppen Go down
Blue

Blue

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 5:52 pm

"Roxxy",sa Blue igjenn. "H-Hun er en foreder...hun tok livet av Shaman og...og nå vil hun enten ta over kroppen min og mitt liv, eller så vil hun pine meg og så la meg dø".
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 5:53 pm

Deadly hevde ett øyebryn.
''Den lilla'' begynte han og fnyste ned mot bakken. ''Jeg nekter å miste deg igjen, Blue!'' ropte han nesten, og så opp mot Blue igjen.
Til Toppen Go down
Blue

Blue

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 6:01 pm

Roxxy bestemte seg. Hun kom ut som en svart aura fra Blue.
Roxxy stilte seg bak Blue. Hun så helt ut som en sorthvt røk som bare var der.
Blue så redd opp på henne.
"Du er altfor svak mot meg Blue",sa Roxxy som nesten visket.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 6:02 pm

Deadly knurret mot Roxxy, men for en gang skyld, ørene reist opp.
Han tok enda ett skritt nærmere Blue og Roxxy.
Til Toppen Go down
Blue

Blue

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 6:17 pm

Roxxy bare smilte mens Blue lå flat ned til bakken og skalv.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 6:29 pm

Deadly strakte den ene vingen mot Blue, grep tak i henne og dro henne til seg, med bliket festet på Roxxy ''auraen''. Han fnyste, før han sa ''Har du virkelig så store problemer att du ikke kan skaffe deg ett evet liv?'' sa han og stirret på henne.
Til Toppen Go down
Blue

Blue

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 6:38 pm

"Ikke etter at Shaman og den hurpa drepte meg",sa hun og pekte mot Blue.
"D-DU fortente det",ropte Blue mot Roxxy. "DU ba om det selv".
"Jeg ba aldri om døden",sa Roxxy irritert. "Men det virker som du gjør det!" . "Kanskje DU er redd for døden?",sa hun og så mot Blue igjenn.
Blue:.....
Blue sa ikke noe. Hun ville ikke svare på spørsmålet.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 6:40 pm

Deadly fnyste mot Roxxy. ''Hvem bryr seg vel om man er redd for døden eller ikke..'' sa han og skiftet blikk fra Roxxy til Blue. Han tenkte seg litt om, før han så opp på Roxxy igjen. ''Så hva var det du gjorde?'' begynte han. ''Hvorfor bled du drept?''
Til Toppen Go down
Blue

Blue

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 6:47 pm

Roxxy gikk noen skritt tilbake. Det spørsmålet ville hun ikke svare på.
"Hun ville drepe lederen vår og selv bli leder sånn at hun kunne overta elle kroppene i flokken og bli mektigere...Hun ville drepe oss alle. Hun startet en kamp mot Shaman for å bli leder. Jeg ville være med på hans side." sa Blue.
"Løyner",hvisker Roxxy.
"Du hadde tengt å dytte Shaman utfor dette stupet du",sa Blue. "Heldigvis for han kom jeg og dytta deg utfor....Du vill så gjæerne ha hans kropp....og har du drept han....så nå er du ute etter....."sa Blue.
"....din kropp ja",sa Roxxy.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 6:55 pm

Deadly himlet med øynene. Snart måtte han vel innse hvor mange idiotiske ulver som fks Shika og Roxxy det fantes- og som han selvsagt alltid måtte støte på.
''Hvorfor ikke bare finne deg en annen kropp??'' sa han og skulte stygt bort på Roxxy. ''Hva er det du ønsker hvis ikke DU kan gjøre ting i en kropp som egentlig aldri hadde ett ''bedre'' liv?''
Til Toppen Go down
Blue

Blue

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 8:40 pm

Roxxy likte ikke spørsmålene til Deadly. Hvorfor måtte han blande seg. Hva var forholdet melleom han og Blue.
Hun så på dem. "Aha,de venter barn",tenkte hun og gliste stort.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 8:53 pm

Deadly leste tankene hennes og gliste tilbake. ''Sjalusi er en så vakker ting..'' sa han og fikk smale øyne og ett enda større smil om munnen. Det var utrolig lenge siden han faktisk hadde sagt den, og der var rett og slett deilig å få si det igjen. ''Selvsagt gjør v-HUN det...'' sa han og brettet vingen rundt Blue
Til Toppen Go down
Blue

Blue

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 8:58 pm

Blue smilte lurt mot Roxxy.
Roxxy så mot dem. Hun smilte litt. Pluttselig så ble hun borte.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeTor Aug 07, 2008 9:08 pm

Deadly hevet ett øyebryn. ''Ok..Jeg vil egentlig ikke spørre, men vet du hvor hun dro?'' sa han og snudde seg mot Blue
Til Toppen Go down
Blue

Blue

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeFre Aug 08, 2008 12:34 pm

Blue ristet på hodet. Hun så seg rundt, hun følte seg nemmelig ikke helt trygg enda.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeFre Aug 08, 2008 10:27 pm

Deadly sukket og så ned i bakken.
''Tror du dette hadde skjedd vis vi bled der vi var?'' sa han og rettet blikket mot Blue
Til Toppen Go down
Blue

Blue

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 10, 2008 11:55 am

"Jeg vet ikke",sa Blue. "Kanskje skjebnen vår var at vi egentlig ikke skulle møtt hverandre",sa Blue senket hode. Hun hadde en følelese over at alt ver hennes skyld.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitimeSøn Aug 10, 2008 7:46 pm

Deadly flyttet vingen og ga henne ett merkelig blikk. ''Ikke si det, Blue..''
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down

Nytt liv (R)
Til Toppen 
Side 4 av 40Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Next