Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora

IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

Nytt liv (R)

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Next
AvInnlegg
Jack

Jack

Antall Innlegg : 4890

Nytt liv (R) - Page 32 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:25 pm

Blue så på Shima og stilte seg i veien for henne også.
Hun prøvde å holde seg rolig.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

Antall Innlegg : 9091

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:27 pm

IM:Demoner som tar over de her i arv kan ikke snakke ordentlig xD

Smearen åpnet kjeften og satte i ett høyt hiss, mens hans stirret på Blue med lysende, øyne. Orgross hadde den mørke knurringen i gang, og tentaklene hadde bøyd seg fremover som en skorpion sin hale, mot Bloody. Deadly lagde en lav, skjærende lo. Han sto jo bak Blue, rett vedsiden av Bloody. Hun bøyde seg over Bloody og flekket tenner, men brått sluttet øynene og lyse. ''Vis vi ikke kan stoppe det, kan vi ikke stoppe det...Shaedow ville ikke ha reddet min Make, uansett om jeg var Deadly eller en annen. '' Han fnyste og så ned på Bloody. Smearen slo hardt nek i nakken til Shima, rett før øynene hans, og Orgross sine, bled normale.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:29 pm

Blue ble roligere nå, men uansett følte hun seg litt redd.
Bloody gikk bakover. Han va rikke redd, bare usikker på Deadly og de andre.
Til Toppen Go down
Gin

Gin

Antall Innlegg : 7701

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:32 pm

IM x']
Shima satte i en hvesende lyd før øynene hennes ble normale og tårer rant nedover kinnene hennes istedet.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:38 pm

Daren rygget lengre bak foten til faren sin og fnyste. Han så bort på Bloody med ett hatende blikk, Mens Orgross hadde snudd ryggen til, og hadde startet å gå ut fra hulen. Deadly stod forttsatt bøyd over Bloody, og så ned på han med onde, men triste øyne. Han snudde seg vekk og gikk lengre inn i grotten, uten å si ett ord.
Til Toppen Go down
Jack

Jack

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:45 pm

Bloody skjønnte ingenting hva som skjedde eller hva som kom til å skje.
"Hva er det som feiler dem a?",spurte han litt nervøst.
"Ingenting", sa Blue litt trist.
"Kom igjen'a...Si det...Si det si det siiii deeet",maste Bloody.
"Okey...Når du blir større kommer du til å...Ta livet av meg",sa Blue.

Bloody stoppet helt opp med sjokkerte øyne.
"Ærr'u gær'n?",spurte han brått. "Åffer skulle jeg drepe deg lizzom?"
"Vet ikke",sa Blue litt forisktig.
"Der ser du...Ingen grunn",sa han.
Til Toppen Go down
Gin

Gin

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:46 pm

Shima så på Bloody med tårevåte øyne. "Du våger ikke.." knurret hun lavt, men sårt. Hun gikk truende mot han, men hun gråt fortsatt. Hun flekket tennene. "Du dreper ikke mamma... Jeg dreper deg..." pep hun ynkelig. Selvfølgelig ville hun ikke drepe han, hun ville nok bare skremme han.
Til Toppen Go down
Jack

Jack

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:49 pm

Blue så på Shima. "Shima da!",sa hun litt trist.

Bloody så mot Shima, men han ble ikke særlig skremt da.
"Hør her Shima..Jeg vile ALDRI finne på å drepe mor",sa han. "Håper jeg da",la han til.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:49 pm

Daren fnyste mot Bloody, før han snudde seg og fulgte etter Orgross. Han likte denne onkelen. Han var stor, morderisk og ond. Han hadde lyst til å bli som han, men ikke forrædersk som Bloody tydeligvis ville bli.
Smearen så ned på Bloody med ett Halvveis trist blikk. ''Shaedow hjelpe dem..'' Sa han lavt, og snudde seg og tasset ut av grotten. Han satte kursen mot B.Angel igjen.

Deadly kom til en del av grotten der lyset ikke rakk inn.
Luften var tett, våt og kald, og det lukten rart der. Øynene hans lyst opp, og en haug med flaggermus hang opp ned i taket og sov. Han stusset litt lengre inn, satt seg på en stenblokk og stivnet til.
Til Toppen Go down
Jack

Jack

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:54 pm

Bloody følte seg skyldig i noe han ikke ville gjøre, men som tydeligvis ville komme til å skje.
"Mamma?",sa han.
"Ja?",svarte Blue.
"Åffer kunne de ikke bare drepe meg...Da kommer de tikke til å skje",sa Han.
Blue så p åhan. Hun kunne ikke holdet på det særlig lenge.
"Du kommer til å dø rett etter meg...Siden jeg vet at også kommer til å dø",sa hun.
Bloody loggret litt forsiktig.
"Da blir sikkert Shima,Pappa og de andre glad....når jeg dør",sa han.
Til Toppen Go down
Gin

Gin

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:55 pm

"Hvordan vet du det!" sa Shima, litt usikkert. Hun satte seg ned. "Mamma sa at hun ikke kunne forandre på det hun ser!" sa hun viltert. "Men uansett.." sa hun litt mer ertete. "Unnskyld, Bloody... Og du har'n!" sa hun og suste bort fra han.
Til Toppen Go down
Jack

Jack

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:58 pm

Bloody var egentlig ikke i humør, men bare for å få tanken bort fr det en stund løp han etter Shima.
"Bare vent",sa han og smilte. "Jeg skal nok ta deg igjen".
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:59 pm

Impeari satt imidt på gulvet og var helt fortumla, mens tårene rant ned gjennom den tykke valpepelsen hennes. Noen imper hoppet ffram og tilbake ved henne for å få henne i bedre humør, men hun ville ikke. ''Mammaa...Jeg vil ikke at-at du skal...dø..''' Ørene hennes lå slapt bakover, og de blodrøde merkene under øynene henens var blitt enda mørkere.
Til Toppen Go down
Jack

Jack

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 9:13 pm

Blue så på Impeari. "Så så...." Sa hun beroligene.
Hun begynnte å synge på en vugge sang som moren sang for henne da hun var liten:

Sleep,sleep.
Sleeep my child.
Dream,dream.
Dream my child.
Even though i gonna die,
sleep, sleep.
Dream, Dream.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 9:15 pm

IM:HAHA 8D
Hadde Impeari skjønt engelsk hadde hun frika ut xD

Impeari skakket på hodet, og det ene øret hennes pekte til siden. Hun tasset bort til Blue og satt seg intill magen hennes.
Til Toppen Go down
Gin

Gin

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 9:19 pm

Shima's øyne var på vei igjen mens Blue sang vuggesangen. Hun orket ikke å leike mer. Hun tasset bort til Blue og sukket. "Jeg vil ikke at du eller Bloody skal dø.." sa hun søvnig og la seg ned.
Til Toppen Go down
Jack

Jack

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 9:21 pm

im.Kanskje det du..Blue sa at sangen gikk sånn..men så huska jeg ikke resten! XD

Blue så ned på Imp og sleiket henne forsiktig på hodet.

Bloody så på dem. Han skulle ønske han bare kunne dø sånn at han slapp å føle skyld for noe som kom til å skje.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 9:26 pm

IM: xD
Shaedow:*Sitte i stolen ved veggen og nynne*

Smearen satt seg ved B.Angel og sukket. ''Unnskyld for att jeg forsvant i stad, det...skjedde noe.''
Orgross tasset litt rundt i skogen med Daren etter seg, og Deadly var blitt til sten, langt inne i grotten. Impeari lukket øynene og sovnet
Til Toppen Go down
Gin

Gin

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 9:29 pm

IM: *Lytte til samtalen* x'D

Shima gned vekk noen tårer med labben og sovnet..
Til Toppen Go down
Jack

Jack

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 9:29 pm

im:Hva mener du med at Deadly er blitt til sten? Menrer du at han ikke kan røre seg eller noe?

Blue la Shima og Imp forsiktig oppå bladene. Etterpå gikk hun mot Bloody.
"Ikke kom mot meg...Jeg er et monster...",sa han.
"Kutt ut!",sa Blue stille.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 9:33 pm

IM:Nei, Deadly kan jo gjøre seg selv til sten x3

Flaggermus begynte å henge seg oppned etter vingene til sten-deadly.

Impeari krøllet seg rundt.
Til Toppen Go down
Jack

Jack

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 9:36 pm

im:Åjjaaaaa x3

Blue sukket og så mot Bloody.
"Prøv å få deg litt søvn", sa hun mykt og rolig.
"Ok, men jeg liker her",sa Bloody.
"Jeg ligger ved siden av deg" ,sa Blue
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 9:38 pm

Orgross snudde hodet og så på Daren. ''Hva?'' Sa han og fnyste.
''Hva hva?'' Sa Daren og logret sakte. ''Jeg vil ikke være i hulen med den foræder fetteren minnn'' Orgross stoppet og snudde seg mot Daren. ''Daren, det er ikke Bloody sin feil, det er nok demonen som kommer til å drepe Blue..'' Daren sukket.
Til Toppen Go down
Jack

Jack

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 9:46 pm

Blue sovnet med en gang hun hadde lagt seg ned.
Da benyttet Bloody seg sjangsen til å snike seg ut.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 9:48 pm

Solen hadde akkurat forsvunnet, og en haug av flaggermus for rett forbi og over Deadly. En av dem hadde gule øyne, og stirret ned på den i korte sekunder, før de alle forsvant over taket til hulen.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 32 Icon_minitime

Til Toppen Go down

Nytt liv (R)
Til Toppen 
Side 32 av 40Gå til side : Previous  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Next