Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Gjenoppbygging og planlegging

Go down 
5 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 10:20 pm

Ettersom jeg har intensjonen om å prøve på nytt, må vi jo ha en plan, et utgangspunkt. Vi har kun halvveis-lyktes de andre gangene, og for hver gang blir der klarer om hva det er som gjør slik at det går galt.

En ting, at vi ikke har noen plan, at vi har altfor få og/eller at vi rett og slett blir for for ferdige med dem - for så å la WPD visne vekk igjen. En annen ting er at vi slutter å skrive. Slik som krigen med Hellrosene - jeg skjønte rett og slett ikke hva som skjedde eller hvordan det var mulig, for etter det jeg visste var alle hjemme og hadde mulighet til å skrive. Om man mangler inspirasjon er det likevel mulig å skrive ut rollen, eller, i det tilfellet den gang, skrive litt helt til vi er ferdige. Vi ble jo ikke en gang ferdige med det rollespillet, men jeg vil anta at Hellrosene vant.

Uansett, så håper jeg at dere også vil prøve å gjenoppbygge vårt kjære WPD, men da er det ikke bare å tro at vi kan skrive noen innlegg og så er det gjort. Vi må rett og slett få det i gang. Selv nye medlemmer vil hjelpe, men det er ikke nødvendig å gå rundt å reklamere, men tips gjerne om dere vet om noen. Så, først og fremst må vi ha en plan, nei, vi må ha planer. Førsteprioriterte ting som må skje er definitivt å stoppe masseslakten på Enchant, ettersom vi kommer til å spole èn måned frem når vi starter på nytt. Husk nu det, Gin-geniet. Vi må altså finne ut hvem som er drept og hvem som er skadet. Antakeligvis vil alfaene ha blitt rammet på en eller annen måte - de er definitivt skadede, men sårene vil helbredes. Det er også en sjanse for at noe av avkommet deres har blitt drept, altså at en av oss må ofre en rolle, men vi får se. Det er tross alt Mihyre det er snakk om, og om det hadde vært 100% virkelighet hadde iallefall halvparten av alfa-avkommet vært drept, men vi går ikke så langt.

Og så må vi jo ha andre planer. Rett og slett ikke bare starte med rollespill hvor ulver møtes, hilser, forteller litt om seg selv før de så bare henger rundt der uten mål og mening. Planer, dere. Så kom med forslag, vær villig til å utfordre ulvene deres og finn på noe, hva som helst. Det er mulig vi også burde lage et rollespill for å vise hva som skjedde med Hellrose, i tillegg til at jeg kommer til å lage et rollespill, iallefall antakeligvis, hvor å vise hva det var som egentlig skjedde med Beluri.

Så, kom med idèer, forslag, fortell meg det angående Sacred Pack og fyr løs med det dere har for å gjenskape WPD nok en gang.

Planer hittil(kom med flere ideer):

Hellrosene, deres venner, familie og deres støttende medulver i krigen skal møtes under bedre omstendigheter, slik at de kan få hilse ordentlig på ulvene de ikke har møtt på lenge, fortelle om opplevelser og minnemimre. Roller; Alle Hellrosene og deres avkom, alle som hjalp til i krigen.
Sacred Pack sin gjenoppbyggning skal begynne. Ulver har blitt skadet, noen har mistet livet og deler av øyen har blitt ødelagt. Døde kropper må fjernes, ulver må helbredes og steder må bli fikset ved hjelp av magi. Skadede ulver: Evander, Wever, Lwena, Pagan, Nagrenda, Nathral, Senthus.
Rollespill med Beluri. Da vi sist så til Beluri fikk vi aldri vite hva som egentlig skjedde henne, hva hun skulle ha tak i og om hun i det hele tatt klarte det. Dette rollespillet vil starte i The Path to Solitude med en randmager, forvillet Beluri og reisen vil først og fremst fortsette mot Bloodpine Forest.

Gjenoppbygging og planlegging The_da12


Sist endret av Mra den Tir Jul 13, 2010 11:04 pm, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 10:37 pm

Vet bare at jeg skrev sist i Hellrose krigen, bare sånn at det er sagt XD Tror iallefall jeg skrev sist XD
*kremt*

Vel Mra, jeg sitter fortsatt å tenker, ække så god på idèer, men jeg prøver ^^
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 11:40 pm

Hmm, nei, det var visst Gin som skrev sist, og før det meg og før det igjen deg.

Vel, flott, det. <3
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 12:08 am

Så jeg skal oppdatere en måned fremover idet vi starter opp igjen etter det jeg har forstått? <:

... Adem. Jeg har ikke peiling på hva som skjedde med han. Så han kan bli... har blitt... drept, på et eller annet vis? xD Dessuten har jeg slettet Lycher sitt skjema, og det uten grunn, så jeg vil jo på en måte at noe skal skje med han i Elure. Og igjen- Dyam or something other. Han bare forlot jeg på samme måte som med Lycher, ellers så gav jeg han bort uten at noen ville ta han. Tamurìl, i tillegg, har jeg også slettet skjemaet til uten grunn.
Så det ser ut til at det blir mer slakt. *headdesk* men slike rollespill er alltid så korte... though vi skal prøve hardere denne gangen, kanskje det går, jeg vet ikke.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 3:07 pm

Åja faktisk XD

*Tenke*
Mine Sacred Pack medlemmer er Lewma, Evander, Avon, Wever, Feronanthis...... Etter det jeg husker....Og Random Sarneth som bare er der XD
Hum hum hum hum.....Avon skal ikke dø <3 Og ikke Feronanthis heller <3
Lewma vil jeg beholde :3 Random Sarneth can få bli der...
Men Evander..... neiiii...!
Wever.....*tenke*

ANYWAY
WPD har fått sin egen little Michael Jackson X''D
lille FLETAR JACKSON ! X''D
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 4:19 pm

DeadRiver begynner også å bli et problem, lolololll. Siden Mao stadig er mindre pålogget og flokken er så og si død. xD;

F-fletar Jackson? Hvordan da? |D
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 4:38 pm

Oioi, DeadRiver Allianceeeee <'3 D:
Jeg skal prøve å tenke ut noeeee ~

Vel, stemmen hans har da blitt "Smooth Criminal" eller noe som da er en av sangen til Michael XD
Jeg vet ikke hva jeg tenkte på, men....jeg vil ha det som stemmen hans XD
LOL
Så hvis han skulle sunget noe, så hadde det vær MJ sanger X'''''''''DDDD


Liker egentlig ikke MJ sangene....Men ....Smooth Criminal er så fengene....og earth song er fin <3<3<3
Men ellers.....nooo waaaaaaay XD
....
...
Okay, jeg liker "Beat It" også X''D
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 10:09 pm

HVA FAEN GIN HAR DU SLETTET LYCHER JÆVLA JØK

men det jeg tror ble problemet på Enchant var at det tok så lang tid før vi fikk satt i gang skikkelig, - slossing, dreping osv .. Det ble iallefall problemet mitt, at jeg ikke klarte å skrive lange innlegg, som tilslutt ble til ingenting.. Jeg klarer nemlig ikke skrive så.. detaljert, med masse tanker, føleser osvosvosv, DDDD: ...Det var det jeg tror skjedde . :3 Takk for meg , nå blir jeg pensjonist! :DDD


Men jeg har ikke litt kontroll over rollene mine.. ehehhe, jeg lar dem leve sit eget liv. tihi. Men Mao, hadde ikke vi en plan om at faren til Meeraien skulle komme også masse kødd vettø? :):)


Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 10:18 pm

......Lizz, hvorfor skulle du ha meg inn her sånn plutselig? x3
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 10:22 pm

.......HALLLOOO VI SKAL REDDE WPD DA :D
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 10:25 pm

Men sera, jeg vil ha en vampyrulv. som kan gjøre andre ulver til vamypyrer. ,... :D (offoghoff, sett litt på mye på Twilight. :))
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 10:28 pm

Men jeg hakke noen idèer ennå D: GAAAWD X'D


Og....ÆÆÆÆÆÆHÆGH'.JÆØJF,HLGHJØLGØL,GKHØLKHPL TWILIGHT....AAAAAAAAAAH!
*løpe vekk*
*komme tilbake*
Hvorfor sier du det til meg foresten ?x3
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 10:38 pm

..fordi Jacob er rådeilig. :)


men i got a plaaaan!!!!

Hele Hellroseramilien er samla og så blir det brann også blir de omringet, også.. dør folk. :)
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 1:07 am

Lizz Lizzard C: skrev:
HVA FAEN GIN HAR DU SLETTET LYCHER JÆVLA JØK

men det jeg tror ble problemet på Enchant var at det tok så lang tid før vi fikk satt i gang skikkelig, - slossing, dreping osv .. Det ble iallefall problemet mitt, at jeg ikke klarte å skrive lange innlegg, som tilslutt ble til ingenting.. Jeg klarer nemlig ikke skrive så.. detaljert, med masse tanker, føleser osvosvosv, DDDD: ...Det var det jeg tror skjedde . :3 Takk for meg , nå blir jeg pensjonist! :DDD


Men jeg har ikke litt kontroll over rollene mine.. ehehhe, jeg lar dem leve sit eget liv. tihi. Men Mao, hadde ikke vi en plan om at faren til Meeraien skulle komme også masse kødd vettø? :):)



YES I HAVE, MEN DET BETYR IKKE AT HAN ER DØD UTEN VIDERE ASS MANN. *thumbs up*

what. No u, ingen Lizz-pensjonist...ing her~
Haha, ikke gidd å snakk til Mao, hun har ikke vært online på år og dag, though jeg har prøvd å få tak i henne. snerr. Jeg føler at vi er i ferd med å mist henne. Men, kult det.

... Masseslakt av roller er det eneste som står i hodet på meg nå, for jeg kommer ikke på noe annet... Mra, hva vil Myrem gjøre hvis Imp og Damaran-
*selfslap*
nevermind. Kanskje Mih sender Mra istede-
*selfslap x twice*
Skyt meg. Dessuten er det ikke noe som heter selfslap. <:
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 11:48 am

Jeg vet ikke hvem som skal dø da Lizz! D: De andre menneskelige-demon folkene ække vits i, fordi bruker jeg jo så og si ikke her så mye på WPD X''D De er bare til hjelp x3
DJ vil jeg ikke drepe og....Blue vil jeg heller ikke XD


*tenke*

Fletar: THRILLER, THRILLER NIGHT!

....
Kunne ikke holde meg X3
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 1:47 pm

vi har i alle fall ventemusikk fra Fletar. 8D Herregud, sorry Sera, for at jeg var hemma før, for jeg skulle ønske jeg ga han et bedre design ass. ORZZ.
fffffffffffffffff men jeg skal dra i morgen og bli tre uker som jeg har skrivd på dA ;_; Så jeg kan ikke være like aktiv med å hjelpe dere her, men jeg har muligheten til å være litt online though, ok? <: Jeg skal tenke. Vi sier at stranda gir gode idèer. <:

Men noen folk døde vel i Hellrosekrigen også, eh?~ Og dessuten så sa mra noe om at vi skulle ha et rollespill der Hellrosene ordentlig fikk se hverandre igjen etter krigen ellernoe.
Jeg vil også ha en plan med Nathifa. Noe som liksom skal skje med henne som eldre, men jeg vet ikke...

Nå kom jeg på noe, Mraaaa. Du sa en gang til meg for lenge siden at du hadde en plan med Beluri og Sy'Direm ellernoe~
*facepalm* Vi skulle ha et rollespill med Cahtrozar og Valeria også vi. Jeg vet godt at jeg bare ramser opp rollespill som vi har planlagt å ha nå, uten en ordentlig plan tror jeg, men da vet jeg i alle fall om noe vi kan finne planer til.
jeg er kinda håpløs.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 5:03 pm

Fletar's design er pent det!8D
Og jeg kommer til å savne deg D: <3


Ja, men jeg vet ikke hvem som døde <<" *tenke* Jeg holder på med saken
Og jeg vil ha rollespill med Irma D: <3
Og Fenalith <3
GEWD!
*tenker på idèer*
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 10:32 pm

At ingen skrev i Sacred Pack var jo ingen krise - det var jo tross alt jeg som sa at vi skulle ta pause intill Mihyre skulle komme i egen person eller noe, men jeg vil anta hun ikke gjør det, alt i alt. Hadde hun personlig dratt dit hadde jo Shaedow blitt desto mindre fornøyd. Så den slakten der er så godt som ferdig. Men masseslakt av andre roller høres ganske gøy ut; Så lenge dere ikke bare slenger helt random ulver utti selvom dere kanskje ikke vil. Om det er noen roller dere føler dere virkelig vil bli kvitt, så er det bare å be om å få dem drept, huhu.

Jeg tviler, igjen, på at noen av mine Sacred Pack-roller er døde, though en del av dem er nok skadet. Pagan, Nathral og Nagrenda, iallefall, men disse skadene blir de nok kvitt med tiden. Traumene en god del ulver sikkert har fått er dog en annen sak, også er det nok en del ødeleggelse.

Angående Valeria og AHgkfdsjkgljskfjjklhvahethanigjenrghaghghhahahahahahaha; .... det stemmer, det. CAHTROZAAARRR!11!!1 var det ja. Hehe. Tøft. Men vi må isåfall få noe mer ut av det, for dere husker da alle disse rollespillene hvor to ulver møtes, blir forelsket, blir sammen og blir aldri spilt mer med igjen. Det går ikke riktig.

OM IMPEARI OG DAMARAN FÅR BARN MENER DU, GIN? LOLOOLOLL hahahaha tøffere enn tøffest.

Men okayyy, her er iallefall rollespill vi er nødt til å få satt igang;
Sacred Pack sin gjenoppbyggelse. Bare skriv enkelt og greit her hvem av rollene deres som skal ha blitt drept, hvem som er hardt skadet og slikt, også skriver jeg det opp. I rollespillet blir vi nødt til å få ulver helbredet, samt at boplassene må bli fikset.
Hellrosene og de som var med i krigen burde bli samlet så de får sett over at alle har det greit og kanskje hilst på hverandre unger mer hyggelige omstendigheter, ettersom de møttes mens alle var nervøse og like før blodbadet sist gang.

Smearen: Watch out, ladies. *Wiggle eyebrows.*
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeTir Jul 06, 2010 12:27 pm

Vel...Mine hardt skadde ulver i sacred pack:
Evander
Wever
Lewma

Gah :3

Huhuhuh, Smearen XD
lol

Jaaaa, Hellrosene må møtes...og hilse og fkldsmfkldsfmkldsmf jah >>
Men....skal noe annet også hende?
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeTir Jul 06, 2010 2:36 pm

Evander, Wever, Lwena, Pagan, Nagrenda, Nathral, Senthus.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeTir Jul 06, 2010 2:38 pm

Lewma*, ofcourse. 8)

Hm, det burde vel egentlig det, så lenge det ikke er noe sånt at de blir angrepet -enda- en gang, for det er jeg rimelig lei av etter krigen.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeTir Jul 06, 2010 8:55 pm

Jeg og ><"
*tenke*
Well well >>"
*tenke igjen*

HER ER EN IDÈ:
*kremt*
There are no strangers to loooove
You know the rules, and SO DO I!


you got SERA'ROLLD!

Okay, jeg skal skjerpe meg >>

Kanskje jeg skal skrive ned planer sånn at jeg husker dem..!
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeOns Jul 07, 2010 4:58 pm

Høhø, ja, do so. Hey, skjer med at vi er de eneste som skriver at the time being, a.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 4:44 pm

Yup. Seneca er også hardt skadd I assume~

HEHEHEHEHIHIHIHIHIHI NEIDA IKKE I DET HELE TATT.
....... I love you
neida. men jo. nei. HAHAHAHA JEG TÅLER IKKE Å SNAKKE OM SLIKT for jeg blir helt sånn. Høy på crack.

......... h-hei Smea. <:

Hm. Jo. Det er kjipt med sånne rollespill hvor det samme skjer, dessuten blir de så fort avslutta. Meeen Lizz hadde noen planer om at de som var i ....... ETTELLERANNET DREADMIRE wtf jeg husker ikke. jo, de folka i Dreadmire, de skulle bli fanget av .... de folka elns. Som jeg aldri klarer å skrive navnet riktig på. Sånn som Aleneri er. <'3
Haha, folka faktisk. jeg mener ulvene. |D Men de ulvene er jo ikke der lenger, for det var blant annet Tear og Shima, Malai kanskje, for de dro jo til Hellrosekrigen, og derfor kan vi ikke gjøre noe med det med mindre... de drar tilbake til the Dreadmire etter rollespillet hvor familiemedlemmene møtes igjen. xD;
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitimeLør Jul 10, 2010 6:25 pm

Ahaha, huff, komplisert. Men jo, det kunne nok vært en idè, men... ting som blir fanget av Qoatzel'Atlene blir som oftest drept på flekken eller rimelig kjapt etterpå, beklageligvis. ):




I love you
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Sponsored content





Gjenoppbygging og planlegging Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Gjenoppbygging og planlegging
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Viktige forumer :: Hjelp og Forklaring-
Gå Til: