Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Gjenoppbygging og planlegging

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 9:11 pm

I love you I love you I love you I love you

Å, ja, det er jo egentlig åpenbart. |D
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeTir Jul 13, 2010 10:58 pm

Vi... kommer virkelig ingen vei når ingen gidder å skrive her. Sigh. ):
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 8:11 pm

Nei... Aaah, crap, Mao skal jo dra også, hun som ikke er inaktiv fra før. D:
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 5:14 pm

Sigh, great. T__T
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 3:31 pm

Jeg prøver folkens, jeg prøver D:
Men jeg er ikke så jævli god på ideer....ikke når det gjelder gode i allefall...
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeTir Jul 20, 2010 7:46 pm

Okay, say, hvem er det som er tilstede nå, og hvem er ikke? Det er vel, i sannhet, det første vi burde funnet ut, for vi burde ikke starte før alle har mulighet til å ta del i gjenoppbygningen. Og når kommer alle hjem, om noen vet det? Jeg skal til England fra 10-13 August, men det er bare 3 dager, så det er ikke så viktig. Dessuten er det mulig jeg har med data, though vi kommer til å farte mye rundt.

Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 2:44 pm

Jeg drar kanskje til mormomr i August en gang...Når jeg drar, vet jeg ikke...men når jeg er der, så ksal jeg også besøke Marthe i 4-5 dager, og de 4-5 dagene tror jeg ikke je gkommer til å være på PC.....Ikke så mye allefall....Men når jeg er hos mormor blir jeg sikkert litt på :3
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 3:31 pm

Fff.. )):
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeTir Jul 27, 2010 11:56 am

Gin skrev:
Lizz Lizzard C: skrev:
HVA FAEN GIN HAR DU SLETTET LYCHER JÆVLA JØK

men det jeg tror ble problemet på Enchant var at det tok så lang tid før vi fikk satt i gang skikkelig, - slossing, dreping osv .. Det ble iallefall problemet mitt, at jeg ikke klarte å skrive lange innlegg, som tilslutt ble til ingenting.. Jeg klarer nemlig ikke skrive så.. detaljert, med masse tanker, føleser osvosvosv, DDDD: ...Det var det jeg tror skjedde . :3 Takk for meg , nå blir jeg pensjonist! :DDD


Men jeg har ikke litt kontroll over rollene mine.. ehehhe, jeg lar dem leve sit eget liv. tihi. Men Mao, hadde ikke vi en plan om at faren til Meeraien skulle komme også masse kødd vettø? :):)



YES I HAVE, MEN DET BETYR IKKE AT HAN ER DØD UTEN VIDERE ASS MANN. *thumbs up*

what. No u, ingen Lizz-pensjonist...ing her~
Haha, ikke gidd å snakk til Mao, hun har ikke vært online på år og dag, though jeg har prøvd å få tak i henne. snerr. Jeg føler at vi er i ferd med å mist henne. Men, kult det.

... Masseslakt av roller er det eneste som står i hodet på meg nå, for jeg kommer ikke på noe annet... Mra, hva vil Myrem gjøre hvis Imp og Damaran-
*selfslap*
nevermind. Kanskje Mih sender Mra istede-
*selfslap x twice*
Skyt meg. Dessuten er det ikke noe som heter selfslap. <:


JEG HAR VÆRT PÅ FERIE!111 (: og .. jeg er ikke mye på. det bringer bare problemer og mas hjemme her ): its a hardknock life. prøver å være mye på i blandt men .. pc'n min er så dårlig. og mobilen min kan jeg ikke svare med. no money, no business man.

jeg er så jævla lei meg mates.. ): <3
men menmne.. jeg elsker wpd tho. gggggggg.


Dead River suger btw (: neida .. eller .. mer eller mindre joda. L0L.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeTir Jul 27, 2010 5:39 pm

MAAAOOOOO! :iconknifeplz:
...
den funker ikke her -_- LOL <3
I WUW U!<3
I WUW EVERY1<3
okii..

Sorry, har sån fritids fordi jeg har ingen å dra til ;,C
*sukk*

ANYWAYYYYY...
*tenke*

Hellrose folka, som nå er ferdig med krigen, skal jo, som sagt, bli kanskje bedre kjent med de andre slektningene sånn at de får pratet litt og slikt og kanskje knytte sterkere bånd C:
Ooooogogoggogoogogogogogogogog...
Det er vel bare det jeg vet som kan hende...men det må jo skje noe mer >>
Men ikke mere krig! ><"
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeTir Jul 27, 2010 11:21 pm

Fff, damnit. Håper det kommer lysere dager da, Mao. ): Vi kan egentlig ikke starte før alle er på plass.

Hmm, det trenger jo egentlig ikke å skje noe altfor stort, tror jeg. Det er bare et rollespill for å vise hva som skjedde etter krigen.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeTor Jul 29, 2010 11:08 pm

Aaaaah, I see ^^

Fletar:
-Ey maaan, I wanna be in a roleplay!

Ewen(DUN DUN DDDDDDDUUUUN):
-Shut up, and marry me!

Fletar:
-...no chance maaaaaaan! D:

...Igjen, sorry! >>
Fritidsproblemene tar over
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 10:45 am

aaaah sorry ass mann Mao. <'3
Vel, jeg er jo hjemme igjen og har fått ny PC, så jeg er klar. though jeg skal til London i høstferien en gang, men det er jo en stund til. <:
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 11:54 am

jeg har det så jævla travelt, føler at jeg ødelegger alt <'''''''''345ulykkeligehøns.

):

vi mennn jeg skal prøve å være på .. blir nok ikke hver dag tho. gaeh det går ikke ): jeg blir dratt med på ting og må ut med folk og skal til hytta og hva faan vett. menmen ja. <3 <'3
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 2:13 pm

Fnaaaeee da Mao slutt å være så populær. )8<
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 1:31 pm

JA KUTT UT VENNA DINE PÅ GRUNN AV OSS. >8((((
neida.
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 8:29 pm

TITTITT. :)
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeTir Aug 03, 2010 12:59 am

hæi på dæi venen min!!!!!!! I love you I love you
neida. jeg føler at jeg har blitt obsessed med WPD igjen. Jeg venter og venter på at noen skriver, og så blir jeg så happy når noen har skrevet. Jeg mener, like superhappy. ; u ;
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeTir Aug 03, 2010 1:25 pm

<3<3<3<3

Samma her, jeg er ofte innpå wpd jeg nå. 8) Brenner etter å lage nye roller osv. 8)))

Men jeg lurerrr, skal Mihyre angripe SacredPaclk flere ganger? >_>
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeTir Aug 03, 2010 11:39 pm

I don't think so~
Hm, jeg tenker på å ta inn Haine her på wpd jeg, men jeg er ikke sikker. <: Hun har halvveis med spraylakkfarger though. D:
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 09, 2010 1:28 pm

DERE ER SÅ MYE PÅ OG JEG SÅ LITE PÅ JEG BLIR LEI MEG ÆÆÆ DDD - ; ..."lukk opp ditt hjertes døøør og slipp solen inn" !! men men. jeg er busy. så så .. jeg skal prøve å være på det jeg kan men DET ER VASNKELIG faen ta meg a ): <3
Til Toppen Go down
Sponsored content





Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Gjenoppbygging og planlegging   Gjenoppbygging og planlegging - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Gjenoppbygging og planlegging
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Viktige forumer :: Hjelp og Forklaring-
Gå Til: