Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)

Go down 
+2
Lizz Lizzard C:
Mra
6 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 9:57 pm

Winder gråt stadig mer og mer. Han klarte ikke tenke på en eneste annen ting...Alle minnene for gjennom hodet hans...Ørene hans la det hardeste bakover de noen sinne hadde gjort, og han hadde det forferdelig vondt...Han ville ikke miste Malloh. Han elsket henne over hele sitt liv og hjerte...
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 10:02 pm

Mallloh la seg tungt ned og så end på han, hun lovet seg selv, og altid være med han..
Men tårene falt stadig flere og flere, og en dam var snart smalet seg rundt henne. Hun la hodet tungt ned i all sorg og tenkte på hav hun akkurat hadde gjort, "Jeg gjør hva som helst for og komme til jorda igjen! ALT"
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 10:08 pm

Winder krøp enda tettere intill den døde og blodige rkoppen till Malloh og gråt som bare det.
''Kom tilbake..'' han klarte så vidt å snakke lenger, han bled stadig kvalt av gråten og tårene som presset på. ''Ikke dra!'' Han gjentok seg gang på gang, selvom han allerede visste att han var død...
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 10:13 pm

Cleo hørte noen gråte, og stakk opp hodet fra buskene. Hun så Winder gråte, og lurte på hav det var, hun hoppet ut av busken og gikk mot han.

Malloh hopept på bakken, i håp om at den skulle sprekke opg hun kunne smette igjennom.
Hun la seg ned med gråtende øyner, en hulkende munn og tåre våte skinn, halen lå livløs, og hun hatet det..

"Hvorfor dro ejg fra deg!? Jeg hater meg selv! "
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 10:15 pm

Winder gråt som bare det. Han kjente att han var blitt helt våt i pelsen, samme med den døde kroppen til Malloh...Han hørte noen kommer nærmere, men han brydde seg ikke...
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 10:20 pm

Kroppen til Malloh begynte og lyse, og satt sammen..

Malloh ble tatt fr stedet og vekk fra himmelen, og det lå det et menneske på bakken som var like helt, svart hår og rød kjole, men merket i panna var besviset på at det var Malloh.
Jenta tok set til hodet emd hånda og så opp.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 10:23 pm

Winder så opp, og tok ett brått skritt bakover.
''...Malloh...?'' sa winder lavt
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 10:26 pm

Malloh så på WInder og smilte bredt hun strakte amrene mot han, da hun oppdaget huden sin.
Hun så på seg selv og sukket tungt. Hun gjorde seg om til ulv og så på WInder.
"Winder!" Hun føk mot han og klemte det hardeste hun kunne, tårene rant, og et smil rundt munnen var komt for en gang skyld.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 10:26 pm

Winder smilte stort, men han skjønte ingenting. ''Malloh...Hvorfor..Menneske?''
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 10:29 pm

Malloh ristet på hodet mens hun klemte WInder, og tårene rant. " Jeg vet ikke.. Men jeg tror det er fordi jeg har de gamle livet mitt nå.." FØ rhun rygget tilbake. " ER du ikke glad for og se meg? " Hun la ørene tilbake og så på han.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 10:35 pm

Winder nikket. ''Men..Gamle liv? Mener du att du er menneske+'' han la ørene bakover
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 10:37 pm

Malloh så ned i bakken og så på han. " Jeg vet ikke, jeg er klonet.. Husker du ikke"
Hun så på han og ristet på hodet emd tårer i øynene.. " ER du redd meg?"
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 10:40 pm

Winder ristet på hodet. ''Jeg blir aldri redd deg..MEn jeg er redd for hva som kan skje med deg..'' Han klemte Malloh.''Vi må komme oss langt vekk, og det fort...Det blir nok ikke noe Orawmian nå...Får Shaedow tak i deg, kan du når som helst dø. Får den kontreken tak i meg....Kan jeg også dø'' sa han og tok ett tryggere tak rundt henne og rettet opp ørene så vidt det var.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 11:28 pm

Malloh klemte han. " Jeg beklager, at jeg lager så mye styr.. " Hun så på han.
"Hvor skal vi være da? "
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 11:31 pm

Winder bare smilte til henne, men la ørene bakover. ''Shaedow er i Catrianenela, samme er kontreken...Helt ærlig...tror jeg vi må forlate Catrianenela..'' han la ørene hardere bakover, men han visste det ikke var noen annen utvei enn å flykte
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 11:39 pm

Malloh så skamfult ned.
"Vi må vist slost for og være sammen nå.." Sa hun med svak stemme og så opp på han.
Hun hadde ørene bak, hun så WInde rinn i øynene. "Vet Shaedow om emg nå?" Hun så på han med et håpefult utrykk.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 14, 2008 11:45 pm

Winder senket hodet og så ned. ''Antakelig vis og heldigvis ikke..'' Han rettet blikket opp. Nok en Mihyre ravn...Men den var ikke noe trussel akkurart nå. Den kunne ikke sladre ti Mihyre om att Malloh var menneske, den hadde vel ikke sett noe...
Winder sleiket Malloh på kinnet og smilte trist. ''Men vi må få oss vekk nå..''
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeTir Jul 15, 2008 4:14 pm

Malloh smilte trist tilbake, og nikket, men livet hennes var på spill, og det var Winders og Mallohs hemlighet, ingen andre måtte få vite noe.. INGEN..
Til Toppen Go down
The Pink Angel

The Pink Angel


Antall Innlegg : 4
Join date : 15.07.2008

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeTir Jul 15, 2008 5:48 pm

IM: Kitara kommer inn her..

Kitara ruslet runt i skogen hun hadde mistet helt styringen på hvor hun var,
Plutselig så hun to andre ulver,
Hun begynte desperat og løpe mot dem... Mens hun ropte: "Hawwo"
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeTir Jul 15, 2008 8:07 pm

Winder snudde hodet brått mot Kitata og la ørene bakover. Det var nære på att øynene hans til og med begynte å bli mørkere, man han holdt det tilbake. ''Jo, vi burde VIRKELIg skynde oss nå..''
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeTir Jul 15, 2008 8:15 pm

Malloh så på henne og la ørene tilbake, og så på valpen. " Hvem er det?"
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeTir Jul 15, 2008 8:16 pm

Winder rygget litt bakover. ''Aner ikke...'' han tok enda flere skritt ettersom valpen kom nærmere.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
The Pink Angel

The Pink Angel


Antall Innlegg : 4
Join date : 15.07.2008

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeTir Jul 15, 2008 8:23 pm

Katira smilte sort og satte op farten, hun så på Malloh og smilte så på WInder. " Hvem er dere?" "Jeg er Katira " sa hun og logret.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeTir Jul 15, 2008 8:24 pm

Winder tok enda ett skritt bakover. ''Winder...'' sa han og stirret på Katira
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitimeTir Jul 15, 2008 8:27 pm

"Malloh " Sa Malloh oh så på Katira. "Men vi må gå nå" S Malloh stressende og snudde seg.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)   Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL) - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Sommerfugler og Kjærlighet i luften (ROLLESPILL)
Til Toppen 
Side 4 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» New Love? (ROLLESPILL)
» Planer til Rollespill
» Myrene (ROLLESPILL)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Rollespill :: Catrianenela-
Gå Til: