Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Ensomhetens forbannelse [R]

Go down 
4 posters
Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 26  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:28 pm

"Haha! To mot en ? Dere er virkelig svake! Senthus?! Jeg trodde du var det minste tøff nok til å sloss mot meg alene, ikke hjemme seg bak et krek av en rar hunnulv!?" Haha! Han lo ondt og hest.
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:35 pm

Senthus lo og hånlig. "Å huff og huff, sååå farlig!" lo Senthus høyt.
"Og dessuten, jeg kan sloss alene. Sa ikke du at jeg hadde ynkelige pentagram? Greit. Hvis jeg klorer over dette pentagrammet, snitter jeg deg i biter med usynlige kniver. Hvis jeg setter èn klo i det, mister du snuten. Hvis jeg setter to klør i det, spretter øynene dine ut. Hvis jeg setter poten i det, knuser jeg skjelletet ditt. Ditt valg!" lo han hest.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:37 pm

Pagan himlet med øynene og ristet på hodet. ''Jupp. Alt er svakt med deg, Vaicse. Til og med syntet ditt. Vis du ikke har sett det, står han forren meg'' Hun klødde seg bak øret med bokpoten, og satt den hardt ned igjen så det sprutet snø på Vaicse.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gjest
Gjest




Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:42 pm

"Haha! Bare skjær i vei!" lo han.
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:42 pm

Senthus lo så mye at han falt ned i den myke snøen.
Så reiste han seg opp igjen, og stelte seg ved pentagrammet.
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:43 pm

"- Og det kan ikke helbredes. Du er allerede død da jeg har gjort det." sa han og lo trollmannsaktig.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:48 pm

"Jeg så kom igjen! Skjær meg opp, du bruker lang tid må jeg si! Tør ikke å sloss på den gamle måten? Du er født som en feiging og vil alltid bli det, som tvillingbroren din! Han lo ondt!
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:51 pm

Pagan hostet og og himlet nok en gang med øynene, før hun tusset litt lenger vekk og la seg ned i den kalde, hvite og myke snøen. ''En mot en'' sa hun og la ned hodet.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:52 pm

Jewly sine øyner lyste opp, og noen sekunder etterpå stod hun med dem.
"Har du Senthus en tvillingbror?"
Spurte hun og skakket på hodet.
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:55 pm

Senthus flyttet blikket bort fra Vaicse og satte det på Jewly.
"Jo, ja, jeg har det. Men han kan ikke magi!" sa Senthus og nikket.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:56 pm

"Ja! Fythrin er broren hans!" (MIN ulv xD)
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:56 pm

Pagan himlet nok en gang og så bort på Vaicse. ''Og når en annen hunnulv kom, turde du ikke angripe'' sa hun og lo hånlig, men lavt.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gjest
Gjest




Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:57 pm

IM: Fythrin kan magi! De er jo tvillinger xP Han kan alt som Senthus kan og Senthus kan det han kan x]!


Vaicse ristet på hodet: " Du bruker jeskelig lang tid på å hakke meg opp, synes jeg!" Han lo.
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:58 pm

Jewly gliste og la seg ned med Pagan.

IM: Så kult : D xD
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 6:59 pm

Shaedow skrev:
Pagan himlet nok en gang og så bort på Vaicse. ''Og når en annen hunnulv kom, turde du ikke angripe'' sa hun og lo hånlig, men lavt.


IM: Vaicse ventet ikke xD Ingen hadde tenkt å angripe akkurat nå x'D Ok? ;P
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 7:01 pm

IM: Hææh? Det har ikke du skrevet noe om på han xD

Senthus fniste høylydt. Tror du jeg bruker unødvendig tid på deg!? Og uansett, du er en pyse. Iiik, tør ikke å angripe en hunnulv! Hvis du prøver deg kutter jeg deg opp."
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 7:02 pm

IM:Sooo? >,.- Det var PAGAN som sa det : P Og jeg skrev ikke noe om å vente, heller xD Ok? =w=

Pagan rullet seg rundt på ryggen. ''TReeeging. For stor for sitt eget gode.''
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 7:04 pm

Senthus humret lavt. "Ja, det ser jeg, vel og merke" sa han lavt.
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 7:07 pm

Jewly så på uten ett ord. " Hva skal egentlig skje?" Hvisket hun til Pagan.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 7:12 pm

Vaicse kastet seg på Senthus og bet ham kraftig i halsen.
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 7:13 pm

IM: Går ikke! Du må skrive at Vaicse PRØVDE å bite i halsen hans x] Ikke sant, An'Theilooo..?
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 7:15 pm

''Det'' sa Pagan kort, og nikket opp ned mot Senthus og Vaicse.
''Sveklingen Vaicse yppet til bråk. Igjen'' sa hun og sudde seg rundt så ryggen hennes og toppen av hodet var full av snø.

IM:*Kremthosthark* Jo xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 7:18 pm

IM: Vaicse må være forsiktig xD Hvis Senthus klorer over pentagrammet kan du ikke spille han mer!
Senthus lo hånlig. "Du ypper!" Han satte klørne truende over pentgrammet og skulle til å klre over det.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 7:20 pm

IM: Dette blir bare dumt! x3 Det er ikke "vold", da... Kom ikke noe blod, men ulver gjør jo sånt IRL og... Hm >,P

x]

"Jeg veenter...!"
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 7:33 pm

IM:Nee, Men JP, ca alltid etter du har skrivd ''Bitt hardt'' eller ''Bitt kraftig'', så får du det da til å virke som ett dødelig bitt, og att motstanderen din så vidt tålte det xP
Og jo, ulver gjør sånn irl. Men ingen ulver irl kan magi, går rundt med åpent sår så man kan se feilplasserte bein, eller har blod rennende ut av øynene døgnet rundt xD
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Sponsored content





Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 14 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Ensomhetens forbannelse [R]
Til Toppen 
Side 14 av 26Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 26  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Rollespill :: The forest of the Forsaken-
Gå Til: