Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Ensomhetens forbannelse [R]

Go down 
4 posters
Gå til side : Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26
AvInnlegg
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitimeFre Sep 05, 2008 9:12 pm

''Hva? Jeg? Neineinei, Senthus. Jeg vil ikke bestemme det alene '' Sa hun og lo hest. ''Ikke glem att begge er Alfaer, nå'' Sa hun og begynte å tenke.
''Vel, Flokker går ofte på vandring, men jeg ville for det første foreslått ett hovedsted. Shaedows flokken er ikke alltid i denne skogen, og det er alltid noen som krysser grensen. Og for det andre, ville jeg valgt noe som passet dere'' Sa bloodreigne presis.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitimeFre Sep 05, 2008 9:15 pm

Senthus så bort på Pagan. "Wicca." sa han utrykksløst. "Eller Henox" sa han og nikket. "Hva sa syntes du, Pagan?"
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitimeFre Sep 05, 2008 9:20 pm

Pagan skakket på hodet. ''Wicca, i så fall. Det var en øy både for trollmenn og hekser....OG shamaner, da'' sa hun og lo forsiktig.
Opp i all snakkingen og slossingen, blodbad og enighet, hadde Pagan helt glemt ''tiden''. Hun lettet hodet opp og så på en fin, vakker halvmåne som var halv bedekket av tynne skyer. Nattehimmelen var svart og mørkeblå i ett, og hun skimtet små, lysende stjerner langt borte i det fjerne. Hun smilte drømmende før hun så ned på resten.

''Vel, Da er det avgjort. Resten av flokken's tilstand og alt det der er opp til dere, men husk, dere har fortsatt deres plikter innenfor min.'' sa Shaedow og så ned på dem. Hun hadde flyttet seg oppover fjellveggen og satt nå på det høyeste punktet. Så rettet hun hodet oppover. ''Vis dere vil, altså bare vis dere vil, kan jeg sende dere direkte til øyen'' Sa hun.
Bloodreigne nikket. ''Pagan, blodet ditt sier att du ikke er klar for enda en sjøtur. Jeg ville tatt veien til Shaedow'' sa han og smilte til dem to.

Pagan så på Senthus. ''Greit vis vi tar den kjappeste veien?'' sa hun og lo.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitimeFre Sep 05, 2008 9:27 pm

"Jeg er klar!" gliste han. Han så opp mot himmelen... Den samme himmelen som han hadde vært under når han hadde møtt Jewly, Vaicse, Jessym og ikke minst - Pagan. Himmelen hvor han hadde møtt Shaedow og nesten blitt drept. Himmelen hvor han hadde... Fått et liv. "Sett i gang, Lady Shaedow!" sa han. "Og tusen takk. Jeg vil aldri glemme deg." Han så på Bloodreigne. "Og deg også. Du er unik!" Han nikket.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitimeFre Sep 05, 2008 9:33 pm

Shaedow lukket øynene på en glad måte og smilte fredelig ned til dem.
Hun trakk ut armen med ljåen som plutselig dukket opp og hoppet ned fra den litte utposten sin. ''Dette har virkelig vært en morsom kamp. Og, jeg vil gratulere dere. Ser dere bort fra Nestlederne og krigsmesterene, er dere de eneste som har tørt å spørre. Virkelig, det har vært en fornøyelse.''
Bloodreignes hale svaiet forsiktig fram og tilbake, og han selv smile. ''Lykke til'.

Pagan smilte med nesten tårer av glede i øynene. ''Vent!'' Hun snudde seg mot Jessym. ''Du skulle bli med, ikke sant?'' Hun ventet ikke en gang på svar. Jessym hadde tross alt vist vennskap til Pagan, og i tilegg hjulpet henne med å beseire ''beistet''. Det vekket en tanke. ''Vent litt, Senthus. Lady Shaedow, du har vel tilfeldigvis ikke ett monster-...Jeg mener...En brungul ulv i flokken, med svart hale, mage, og svarte ben som ser ut som en type hanske, med stålblå øyne, og demon vinger og horn?''

Shaedow gliste og lo litt. ''Jo. Shade of Mra. Jeg vet hva hun har gjort mot dere, men slapp av, hun følger ikke etter dere dit dere skal.'' Hun stakk ljåen brått inn i luften, og svart røyk dannet seg til en runding, mens hvite,lysende tegn og tynnere sirkler svevde hver sin vei rundt. Pagan smilte. ''Tusen takk for Alt, Lady Shaedow.'' Sa hun og dro med seg Jessym inn med ett smil.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitimeFre Sep 05, 2008 9:36 pm

Senthus knurret lavt i under et sekund. "Ferdig med den saken" sa han kort. "Takk for alt..." hvisket han til Blood og Shaedow mens han sto klar til å bli sendt bort.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitimeFre Sep 05, 2008 9:38 pm

''Vel, Senthus, du kan bare hoppe inn, med mindre det er noe mer du lurer på...'' sa Shaedow som stod og lente seg mot ljåen sin.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitimeFre Sep 05, 2008 9:39 pm

"Takk. Farvel!" sa han og nikket mot Shaedow, og stelte seg ved de andre.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitimeFre Sep 05, 2008 9:41 pm

IM:Melder ut Pagan wicca
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitimeFre Sep 05, 2008 10:49 pm

IM: Colii : D Melder ut Jessym Lynflecther
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitimeFre Sep 05, 2008 11:15 pm

IM: Melder ut Senthus ;]
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitimeSøn Sep 07, 2008 12:45 pm

IM: Er det bare Vaicse igjen, her? O,.o ? xD
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitimeSøn Sep 07, 2008 12:46 pm

IM: Melder ut Vaicse x]
Til Toppen Go down
Sponsored content





Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Empty
PosteTema: Re: Ensomhetens forbannelse [R]   Ensomhetens forbannelse [R] - Page 26 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Ensomhetens forbannelse [R]
Til Toppen 
Side 26 av 26Gå til side : Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Rollespill :: The forest of the Forsaken-
Gå Til: