Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Nytt liv (R)

Go down 
4 posters
Gå til side : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Next
AvInnlegg
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 6:27 pm

im:Hakke akkurat noe å skrive her nå!XD
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 6:55 pm

IM:......: o

Domevere, Eller tidligere Impeari, snøftet lavt og trakk hodet lengre bakover. ''...Beklager...Far..'' Sa hun og la ørene bakover, før hun reiste seg helt opp, og begynte å rygge bakover. ''Det er ikke noe vi kan gjøre...Verken du, eller jeg..''
Deadly fikk ett enda mer trist ansikt da hun sa det. Han la ørene tilbake bakover igjen, og senket hodett. ''Impeari...Kan du iallefall fortelle meg hva som skjedde?'' Sa han og hadde ett glimt av håp i øynene. ''Vel, jo, det kan jeg...Men Deadly, jeg heter Domevere nå.'' Hun satt seg ned igjen, og trakk pusten. ''Da jeg dro fra dere, bestemte jeg meg for å rømme, jeg orket ikke mer. Så jeg dro ut av Shamanah skogen, men fikk panikk da det føltes ut som noe jagde meg. Til slutt besvimte jeg, eller, jeg døde. Så skapte noen Succubier meg, oggjorde meg til Domevere...Og nå er jeg en Succubi ulv. Enkelt og greit..'' Sa hun og så på han med de pene øynene. Deadly følte seg selvsagt ikke det minste tiltrukket, ettersom hun egentlig tidligere hadde vært datteren hans. ''Men...Så da kommer bare til å dra vekk fra oss?'' Sa han og sukket, og spredte vingene til siden da Imp nikket. ''Beklager igjen, men nå klarer jeg hvertfall ikke å bli med dere...'' hun så bort på faren sin, før hun snudde seg rundt, og la seg ned med hodet over halen, men en tåre dannet seg i øyekroken hennes. ''Greit...Impeari, jeg kommer til å savne deg utrolig mye. Siden du ikke en gang er min familie lenger, ser vi vel aldri hverandre igjen...Så jeg vil si farvel fra alle sammen. Malaika, Daren, Smearen, Black Angel, Bloody, Shima, Tearhim, og selvsagt moren din, Blue...Og da selvsagt meg.'' Brått slo han med vingene, og føk i retning mot Shamanah skogen. ''Farvel, Impeari..'' Sa han lavt til seg selv, mens øynene hans glinset av tårer.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 7:03 pm

Im:etter noen minutter sier vi

Blue så opp på himmelen. Hun så Deadly komme flyvende, men uten Impeari. Tårene dannet øynene hennes.
Bloody skjønnte faktik hva som hadde skjedd. Blue hadde skrevet alt på bakken (sier vi). Og nå...Nå dannet øynene hans seg med tårer.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 7:11 pm

Deadly så ned på dem med triste øyne. Han senket farten, og fløy i srikler nedover, før han landet slapt på bakken, så han nesten fikk litt vondt i bena. ''Hun..kommer ikke tilbake..'' Sa han og la ørene enda hardere bakover.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 7:19 pm

Blue slapp taket i Shima. Hun vsr helt måløs. Hun lot tårene renne ned og la ørene hrdt bakover. "Nei...Impeari",tengte hun og la seg ned med hodet mellom potene. Hun dunket hodet ibakken mens hun gråt.
Bloody rygget bakover. "Nei...", sa han og lot tårene renne ned. Han snudde seg og løp opp, ikke mot hulen men lenger opp. Hanklarte det ikke mere. Han bare løp. Han stoppet med klippen der Blue stod en gang. Han stopet helt ut på kanten og satte i gang det tristeste ulvet Blue hadde hørt noen gang. Blue klsrte ikke å holde seg, så hun ulte med.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 7:34 pm

Daren åpnet øynene og så ut. Det var andre gangen i dag han hadde hørt noen ule. ''Far..'' sa han lavt, og snudde blikket mot Smearen. Månen kom fram fra bak noen skyer, og skinte inn i hulen, så mange tårer som rant nedover kinnene til Daren lyste opp. ''Jeg vil ikke være her mer...! Kan vi ikke bare dra? Det har skjedd så mye ille helt siden vi kom hit, jeg orker det ikke mer!'' Han begynte å gråte og hulke, mens han holdt potene over øynene. Smearen bøyde ned hodet, og sleiket han over ryggen med ett trist blikk, før han snudde blikket mot Black Angel.

Deadly så på Blue, så opp på Bloody. Ulte de, ville ikke han holde seg utenfor. Han løftet hodet, og ulte med dem.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 7:40 pm

Tårene til Blue og Bloody randt nedover. Aldri i hele sitt liv hadde de grått så mye.
Plutselig stoppet Bloody brått. Han rygget bakover, tok sats, hoppet og brettet ut vingene sine. Han orket ikke dette. han ville bare ....dø! Han tok en liten salto før han lot seg falle ned mot bakken.
Blue sperret opp øynene. "Nei, ikke gjølr det Bloody",tengte hun. Bloody så mot Blues triste ansikt. "Beklager mot, men jeg orkjerr det bare ikke", tengte han.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 7:53 pm

Deadly bøyde ned hodet, før han lot blikket gli over mot Bloody. ''BLOODY, NEI!'' Ropte han, og brettet ut vingene, og fløy mot han.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 8:14 pm

Bloody lot seg bare falle ned mens tårene strømmet.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 8:15 pm

IM: Skal han dø, eller skal Dead redde han?

Deadly fløy mot Bloody x3
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 8:17 pm

im:Hum..Jeg kommer sikkert til å gråte om han dør, så Deadlty Kommer tidsnokk til å redder han...Hvis du vil!

Bloody falt bar elenger og lenger ned.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 8:22 pm

IM:OG vis Bloody dør nå, dør ikke Blue xD

Deadly styrtet mot han, og fikk tak i nakken hans. ''Bloody, vær så snill, ikke forlat oss du og...!''
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 8:25 pm

im:Yepp!X''D Vanskelige greier!:/ x3

"Men alt det fæle som har skjedd, og kommer til å skje..",sa han og hulket. "Mamma kanke snakke, Impeari har stukket av og blitt større, og jeg kommer til å drepe mor med min demon også dør jeg jo rett etterpå! Hva er vitsen?"
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 8:36 pm

IM: *Momser bolle.* spenning !!! x3 *Følle med*
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 8:37 pm

IM:...Kanskje Bloody kan drepe Blue nå! :'''''''''''''''''''''''''<<

Deadly så ned på han med triste øyne, før han landet på bakken. ''Bloody, det er ikke bare du som har opplevd dette...Jeg har opplevd mye mer, men jeg ønsket aldri å ta mitt eget liv..''
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gjest
Gjest




Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 8:39 pm

IM: o :
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 8:43 pm

im:'få tårer i øynene* *nikker*
*prøve å finne ut*


Bloody mistet helt kontrollen sin nå. Hna var redd, lei av livet sitt og alt andre. Plutselig fikk han helt knallrøde øyne. Han vokste seg stor også. Like høy som Impeari. Han spredte vingene sine og masse brodder kom ut. Halen hans ble sylskarp som en kniv og tenne ble lengre. Han var så lei, trist, sint , ufølsom...Alt på en gang.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 8:46 pm

IM:*Gråte* :''<
Men en liten ting, som jeg tror jeg har sagt noe lignende om før, kan ikke Bloody få sånne krefter, ettersom demonene kun bærer på noen få aspekter fra ett lite dyr x3 (MEd mindre han har det fra Blue sin side)
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 8:49 pm

im:Husker du den gangen Blue slapp løs sin demon? Han har en sånn demon som det
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 8:52 pm

IM: Aah...Men nei, husker ikke det xD

Deadly slapp taket, og stirret på Bloody. ''Hva i alle dager..'' Sa han og bøyde hodet ned, og demonen hans sanset tydeligvis noe, for øynene hans lyste brått opp, og han satte i å knurre.
Smearen kjente noe vondt inne i seg. Han begynte å rygge bakover, for øynene hans lyste opp, og grønn gift randt ut munnen hans.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 8:57 pm

Blue så mot Bloody og skvatt til. "Nei..ikke nå!",tengte hun og rygget bakover.
Bloody så mot Blue med et sinnsykt blikk. halen hans sveivet fram og tilbake. Fortennene var lange,tynne og sylskarpe. Han løp mot Blue og hoppet mot henne.
Bloody klarte og treffe sitt mål, og både han og Blue trillet ned bakken. Bloody bet tak i halsen henns, løftet henne opp, og slngte hnne i en stein.
Blue satte i et ul.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 9:01 pm

Deadly knurret så man hørte det langt unna. Han føk i full fart mot dem, og stanget i Bloody, og stakk broddene inne i skuldrene hans, og fikk bitt hardt tak i halsen. Smearen snudde seg og løp ut, der han fikk øye på BLue, Deadly og Bloody. Han la ørene bakover,l og satte i en høy hveselyd.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 9:07 pm

Bloody vred seg unna. Blodet randt nedover. Han føk mot Deadly og bet hardt tak i ryggen, så slapp han igjen og hoppet over han. Han satte i et høyt knurr og la ørene hardt til side.
Blue reise seg opp. Blodet randt ut av munnen og fra hodet. Hun ville rope at Bloody og Deadly skulle stoppe, men hver gang hun prøvde gjorde den enten vondt eller så kom de tikke en lyd fra henne. Tårene preset på.
Baloody fok overaskende bak, bet Blue i ryggen og rev av den andre vingene hennes. Han rev en bit av det høyre øret, klorte henne over halsen og bet tak ihenne og slengte henne ned i bakken flere ganger. Man kunne høre pinefulle ul til langt langt borte. Han tok tak ihnne på nyett og fløy bort til en elv han fant. Han tok hodet hennes nedi der og prøvde å drukne henne. Blue sprellet av all sin kraft. Blodet fløt ut i elven sånn at en del av den ble blodrødt.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 9:11 pm

IM: *Blåse i et lommetørkle* x''''''<< Men, Moonlight, du må skrive på C'Regan...
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 9:14 pm

Deadly hoppet mot Bloody igjen, og rev han vekk, og fikk dratt Blue opp av vannet. Han snudde seg rundt, og tok ett byks mot Bloody. Plutselig var alt rødt rundt dem. Deadly knurret utrolig høyt, men det virket som han gikk på stedet, som om han dro seg etter bakken, men aldri kom fram. Han bjeffet og småulte mot Bloody, og glefset etter han, men rikket seg ikke av flekken. Plutselig kom haugevis av kjetting til syne. De var boret gjennom mange steder på kroppen hans, og holdt han helt fast.
Plutselig kom ett klynk borte fra Smearen, og samme hadde skjedd med han. ''Bloody, ikke våååå...våg å røre Blue!'' Sa deadly med en mørk, utrolig sint stemme, som bled blandet med knurring.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Sponsored content





Nytt liv (R) - Page 12 Empty
PosteTema: Re: Nytt liv (R)   Nytt liv (R) - Page 12 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Nytt liv (R)
Til Toppen 
Side 12 av 14Gå til side : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Next
 Similar topics
-
» Nytt liv (R)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Rollespill :: Catrianenela-
Gå Til: