Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Lonesome Traveller [RS]

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 8:55 pm

Shima nikket. "Datteren til Orgross. Jeg liker henne, virkelig, vil gjerne finne henne igjen~" sa hun, før hun snudde forvirret på hodet. Den lukten av den hannulven... Den lyse... DJ, hennes onkel. Nettopp. Hun reiste seg og snudde hele den slanke kroppen sin mot buskene. "Hallo?~" sa hun halvhøyt mens halen slo i luften. Deretter snudde hun hodet mot Malaika igjen. "Kjenner du det? Den lukten.". Den kjennes for mye ut som onkelen hennes enn at det kan være i familien til noen andre.
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 9:16 pm

Meeraien hadde smurt ferdi nistepaken sin og det var jo vell å bra for nå var de snart tid til åpgp dra ut i Dreadlocksmire. Miraien var så spent att hun nesten hoppa i være! MEN VENT - hun var allerede der, å de synes hu var litt sån kult da. men- hvorrdan hade hun kommet hit? var det denn sterke vinnen fra østvest? eller?

Ring 19928 og svar på spørsmålet - Hvordan kom egentlig Meeraien seg dit? Bare les historien nøye og over 300. 000 kroner kan bli dine! Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Hahe
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 9:21 pm

IM: MAOOOO~ Du killer meg sånn srs. "Dreadlockmire" og niste og ... Yes. 8''D
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 9:25 pm

IM: >>>>:
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 9:58 pm

im:OMG! JEG DØØØR SNART 8'''D
*kremt*
Foresten gin, så er ikke Ramwuri DJ's sønn 8''D Menneg...DJ kan ha smittet lukten over på Soul sine barn da X''D LOL

Ramwuri svelget langsomt to ganger før han våget å se ut fra busken igjen. De to tispene virket ikke SÅ farlig. Dessuten hadde han ikke hørt om tisper som var onde eller noe.


im:stakar, han har ikke hør tom Mihyre elelr noe D:
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 10:17 pm

IM: OJA jeg visste det altså. Ahem. Selvsagt.~ Hohoh, poor ...Rammy... (8''''D). Han skulle bare vært på Enchant nå så skulle han få sett. >_> Velvel, jeg syntes Rammy var et meget festlig kallenavn til han, jeg. Eheheh. ~

Shima tenkte seg om, før hun snudde seg igjen. Det kunne ikke være det. Den virket fremmed på samme tid. "Gah." fnyste hun og så på Malaika. "Du ser litt forvirret ut, er det noe i veien? Gått deg bort kanskje?~" spurte hun nesten ertende selvom det var alvorlig.
... Eheheh, bare litt da, i følge henne selv.~
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 10:25 pm

im:Rammy<3 For et tiltrekkende nanv<333333
Ramwuri:Nehei D8
Sera: SHUT UP!
*kremt*


Ramwuri ville så gjerne hilse på dem. Kanskje de kjente DJ? Det hadde vært litt festelig. Men han var for redd. Typpisk han!


I mens var Erixodar opptatt med å løpe rund i ring og være totalt retard. PLutselig fikk han øye på Miss Meeraien! "OH HALLAOW THER PRETTY STALKER GIRL! HOW DO YAH GOING?" Men det dramatiske var at han snakket fult på ulvespråk, så hvis meeraien var menneskelig elelr noe kunne hun ikke skjønne han helt! Dreamatisk, jassåvist! Spesielt for Sera som skriver akkurat nå, og nå og nå osv!
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 10:58 pm

IM: I know. <3
Shima reiste seg opp på to og lente seg inntil et tre før hun åpnet munnen og slapp ut en virkelig stor burp. "HALLA VEM BLIR ME PÅ BURGERSHCAPPA!?!?!?" ropte hun.

... Ok, greit, greit. >_>
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 11:03 pm

IM: HEI HEI HEI HER ER DET JEG SOM BLIR TILTRUKKET/ OG ELLER TILTREKKER.

Meeraien stanset da hun hørte stemmene. Fra flere ulver, men det var da åpenbart og ingenting å lure på. Og nå var det kun noen store, tykke, busker og noe som kunne minne henne om en liten elv, og den var bredere enn den forrige hun hadde kommet over, som var i mellom henne og dem. Men enkelt var det- for hallo, alt i alt var det jo bare å bokstaveligtalt gå over den (SERIØST LZM).

... FØR HUN SNUDDE SEG OG SKVETTET LITT PÅ TARDEN SOM SPILTE TENT PÅ SUKKER BAK HENNE.

Hun vendte om før hun senket hodet og satte plutselig opp farten alt hun kunne. Rett over vannet, og uten å selv vite det hadde hun drevet seg selv rett fremfor dem. Og der sto hun som en ANNEN IDIOT (litt Lizz-sitater er bra det. <3), taus og måpende.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 11:07 pm

Ramwuri ville bli med til buurgerchappa, men han kunne ikke! Han var så redd for at noen skulle dulte borit han sånn at hanmmistet brillene sånn at de kunstes!

Erixodar snurret rundt på flekken før han forvandlet seg tiiill....DUDUDUUDUDTUUTUUTUTUUDUTUUUUUUU......SPIDER-PIG!
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 11:22 pm

IM: ÆHÆHÆHÆH.

Shima ristet på hodet av Ramwuri. "Kåmm ijenn, da, ingenn vill kåme bori dæi :heart:" sa hun som om hun hadde lest tankene hans. *Fail*
Dere er mye bedre enn meg srs. *Overruled*


Shima sukket og snudde seg igjen. "O hai thar." sa hun og hevet hodet da hun fikk øye på nok en hunnulv. Det var mange her i forhold til det hun trodde. Akkurat som i The Path to Solitude- Det var sikkert slik at alle ulvene samlet seg når det kom fler ettersom de hadde vært ensomme i lang tid. De er jo flokkdyr av instinkt, men noen foretrakk jo å være alene, så... Vel, uansett. Shima pisket nok en gang i luften med halen og myste gjennom tåken.
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 11:30 pm

DU HAR MYE Å LÆRE UNGE LÆRLING GIN CHAN.

MEERAIEN VAR IKKE SNAR- NEI, HUN VAR FAKTISK TREG, NEI! DEN HUSKYLIGNENDE HALEN HENNES BEGYNTE Å SAKTE FORSVINNE, POTENE HENNES OGSÅ, HUN BLE MINDRE, MINDRE, LAVERE, OG MER SAMMENTRYKT, NESTEN SOM- SOM- HUN HADDE BLITT: MEERAIEN SHELLY LEOPOLD 'BUTTERS' CARTMAN. SÅ ZOMG'ET HUN DEN LILLE JÆVERN AV EN TARD KALT ERIXODARBRUS/ ENERGIDRIKK. <3
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 11:34 pm

Tearhim lente seg mot ett tre og hørte på all feilstavingen og overdrivelsen av sukkersjokk. Eh. Så såg han ned på den krympende lille Meeraien som om hun ble hengt på tørk etter en vask i vaskemaskinen. (8D)
"....Hellu Husky~" Sa han, og gikk noen skritt nærmere. SÅ rakte Tearhim henne n Red Bull av beste kvalitet, rett fra kjøpeskapet.

Malaika kikket seg fra side til side... "TEARHIM!" Sa hun glad, og kastet seg rundt halsen hans.

IM: ... Lizz-sitater? 8D
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 11:37 pm

ASSÅ HALLO HAN KANKE KOMMA HER Å KOMMA HER ASSA, MAMMA HAR VÆRT PÅ JULEHANDEL Å NÅ ERRA MAMMA SLITEN SÅ DU FÅR FÆAN MEG IKKE PRØVE RÆ PÅ EI LITE SOUTH PARK JENTE, KÆI SNUPPAH? MARSJ TIL SENGS NÅ MENS MAMMA TAR SÆ' EI LITTA PILS.
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 11:41 pm

... Rette:

IM: ASSÅ HALLO HAN KANKE KOMMA HER Å KOMMA HER ASSA, MAMMA HAR VÆRT PÅ JULEHANDEL Å NÅ ERRA MAMMA SLITEN SÅ DU FÅR FÆAN MEG IKKE PRØVE RÆ PÅ EI LITE SOUTH PARK JENTE, KÆI SNUPPAH? MARSJ TIL SENGS NÅ MENS MAMMA TAR SÆ' EI LITTA PILS.

MAMMA DRIKKER IKKE DIN LILLE FAENSKAP, OG JULA ER OVER, OG JEG ER IKKE TRØTT , OG IKKKE KALL MEG SNUPPAH, PENA D<
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 11:48 pm

eheheheheh å jo det gjør hun nååå ~ <3
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 11:54 pm

Ramwuri ristet på hodet sånn ar hele kroppen ristet i en spiral form.
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 12:48 am

IM: *Dead* ~
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 12:49 am

<3
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 1:38 am

IM: 8D
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 1:47 am

OG DET VAR SLUTTEN PÅ DET ... VAKRE ROLLESPILLET.

*dead.*
Tuller, tuller. <3
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 1:16 pm

IM: Jeg bare venter bare på att dere skal skrive jeg 8DD ~
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 1:24 pm

IM: >_> Jeg også. Jeg morer meg med andre ting mens jeg venter, jeg så, og jeg var faktisk den siste som skrev seriøst ^u^
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 2:41 pm

IM: Yey C: Nå er det Mao så må komme over sukkersyken 8D
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 3:15 pm

im:Jeg melder inn Fenalith, beacuse Gin say so!

Den grårosa ulven listet seg smidig forbi noen sm busker som var i veien for han. De rosa øynene hans spidet rundt dette området. Han rynket litt på nesen mes han så seg rundt. Dette var nok ikke det beste stedet han hadde gått gjennom. Det var så vått her, syntes han. "Ew, gleder meg til jeg kommer meg vekk herfra!" mummlet han til seg selv. Han kastet på hodet for å få vekk litt av det blonde håret hans som nesten alltid hang i veien.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Lonesome Traveller [RS]
Til Toppen 
Side 2 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Skarenaar :: The Dreadmire-
Gå Til: