Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Lonesome Traveller [RS]

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 3:21 pm

IM: kk, vi begynner på nytt 8'D En av Seras ulver er ikke blitt .. Spiderpig ..... Og Meeraien krympet ikke. Nå skriver vi særiøst. Ehe 8D
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 3:25 pm

im:Ahahaha XD
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 3:29 pm

IM: HUN KRYMPET IKKE HUN BLE SP-ING FFS. <3

Meeraien stirret på de to hunnene hun nå sto framfor før hun fikk et lite panikkanfall og bykset litt uanna dem. Tennene hennes var litt flekket. Aldri skulle hun stole på ukjente, though.. disse så mer eller mindre ufarlige ut. Hun svelget før hun ristet på pelsen ved nakken og rettet seg elegant opp. De lyseblå iskalde, skeptiske men vennlige øynene hennes møtte deres i mens hun studerte dem. Nå vel- hun skulle i allefall ikke begynne med det første ordet.

IM: LOL. <3
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 3:35 pm

IM HUHU 8D

Ramwuri stod fortsatt gjemt bakom busken. Han snudde hodet brått til side da han så en rosagrå ulv med langt blondt hår litt lengre bortenfor han.

Fenalith ristet litt på den høyre forlabben sin for å få vekk noe bløtt. Han likte ikke stedet så veldig godt.
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 4:46 pm

IM: ... Og Shima vil ikke lenger til 'burgerschappa'. >_>

Shima satte seg ned og så seg fortsatt rundt. Det var... henne selv, Malaika og hele 4 eller 5 andre ukjente lukter her. "Mer folksomt her enn jeg trodde." sa hun under pusten, nesten som mumling, og mest til seg selv. Det var vel bare å vente å se, hvem visste om alle var på vei hit.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 4:53 pm

Ramwuri ristet på hodet og gikk videre. Han ville bare ut herifra.

Rett etter det dukket Fenalith opp blant to busker. Han strakte hals for å se hvem de tre tispene var. "Ah, ingen kjente her nei" sa han til seg selv, veldig stille. Men han kunne kanskje prøve å bli kjent med dem, for kanskje de viste veien ut herfra?


Sist endret av Sera den Søn Jan 10, 2010 5:08 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 5:02 pm

IM: MEN SHIMA DET SITTER JO EI FREMMAD PREKTI HOPPE RETT FORAN DERE HALLO!1+one <3
TRE TISPER TAKK. o3o
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 5:19 pm

Malaika snudde seg rundt, og oppdaget 3-4 andre ulver hun ikke kjendte før. Ett stønn unnslapp henne før hun studerte alle sammen. Blikket hennes flyttet seg til Shima som hun hevet det ene øyenbrynet til (IKKE TIL HENNE, MEN DU VET. JAH 8D) Så betraktet hun alle sammen igjen. Særlig ulven med langt.. Blondt hår. Mekrelig. "Vell, hallo. Jeg er Malaika, dette er kusinen min Shima. Hvem er dere?" Spurte hun med ett lite snev av nysjerrighet, selvomdet så ut som hun ikke brydde seg det minste.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 5:34 pm

IM;
.... o_______o

Traumer for livet, folkens. Jeg tror jeg bare tar meg et bad nå i... 5 timer eller så.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 5:39 pm

IM: Yu kidder naw Madame C: .. Neida, men jeg klarer ikke en time en gang jeg 8D
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 5:40 pm

im:Mra da X'''D

Fenatlith studere hunnulvene før han åpnet munnen sin. "Fenalith her.." sa han i en myk og feminin tone. Han blunket et par ganger før han så over på den brune ulven som ikke sa noe.
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 5:44 pm

IM: YW <3

Meeraien samlet bena under seg før hun la seg rett ned og slapp ut et stort men nesten lydløst gjesp. Så snudde hun seg og så på denne rosalignede hannen som så på henne. "Åh" sa hun så vidt det var før hun rykket til og nærmest fnyste. "M-Meeraien er navnet."
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 5:47 pm

Fenalith snudde hodet mot Malaika og Shima igjen. "Unnskyld meg , men vet dere om en utvei herfra?" spurte han høflig og litt stille, men det kunne høres.
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 5:54 pm

Malaika mønstret denne Fenalith enda en gang. Hun kunne virkelig ikke bestemme seg om det var en hann eller hunn. Valget lå på en hann, ettersom stemmen hans var litt mørkere en enn hunnulv kunne ha. For å bli sikker, gled blikket hennes ørlite ned, før rettet blikket like fort igjen. Jaha, inntresangt. "Jeg vet ikke..Jeg er på vei til Tafara" Svarte hun. Malaika kviknet til da hun hørte navnet til Meeraien, og mønstret henne også en gang til. Ett svakt minne dukket opp etter en prat med Tearhim. "Tearhim har snakket om deg" Plumpet det ut av hennne, og så på Meeraien enda en gang. "Yes i have~" Sa det bak dem, og der, Svart som vanlig, dukket Tearhim opp, bak Shima og Malaika. "Godt og se deg igjen søs" klang stemmen hans og munnen gliste til Shima, selvom han hadde møtt henne før.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 5:56 pm

Fenatlith nikket mot Malaika før han så mot den svartlige hannulven som kom onn. Han skakket litt på hodet og studerte han. Et lite, og ganske svakt smil kom om munnen, men han så ingen ting. Smilet forsvant etter fem sekunder.
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:05 pm

"Hm?"

Meeraien hevet øyenbrynet før hun snudde seg og stirret på den svarte hannulven. Så reiste hun seg brått og svelget. "H-hei." Man kunne høre at det var en liten klump i halsen hennes litt nervøs, men hun låt ikke redd bare litt irritert, i grunn. Og nå lurte hun i tillegg på hva hans neste reakjson til henne ville bli. Om han var sint eller ei, for hun hadde jo trossalt bare forlatt ham. Igjen. Men hvordan i huleste kunne det ha seg at han dukket opp her? Hadde han fulgt etter..? Eller var det bare tilfeldig?
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:07 pm

Shima så på Malaika før hun så på den grå ulven med blondt hår. Hun rakk ikke å presentere seg selv nei, men det gjorde jo ingenting når hun foretrakk å være stille om seg selv uansett. "Til øst for oss er LostDawn Shore, til venstre over fjellene er Tafrara." sa hun og så på ulven med et øyebryn hevet.
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:12 pm

Tearhim gliste og tok noen skritt nærmere, og la hoet på skulderen til Shima. "Smart du.." Sa han og gliste. Han rettet blikket mot Meeraien, og løftet hodet. "Hello, igjen Meer." Sa han vennelig, men også litt ertende.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:12 pm

"Takk, jeg vil vikrelig ut herifra nå!" sa Fenalith med rolig stemme og smilte litt. Så begynte han og gå. Han likte slevsagt å ha ulver rundt seg, klart det, men han ville bare ikek være her. Så han gikk bare rett forbi dem, veien der han skulle gå. Den lange blonde håret hans veivet svakt når en liten bris av en vindt blåste forbi han.
*fin musikk* XD
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:19 pm

IM: Deadly er så stolt altså. <3
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:20 pm

im:Blue ogs<3 ^^
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:42 pm

Meeraien smalnet øynene før hun så inn i de knalloransje øynene til den svarte hannen, Tearhim. "Hva gjør du her" Det hørtes mer ut som noe hun sa, og ikke et spørsmål.


IM: GI MEG EN K- GI MEG EN O- GI MEG EN R- GI MEG EN T- GI MEG EN/et INNLEGG. HVA BLIR DET. KORT INNLEGG.


<3 in my heart.
Til Toppen Go down
Lizz Lizzard C:

Lizz Lizzard C:


Antall Innlegg : 4980
Join date : 30.05.2008
Age : 27
Bosted : Gaterotte 8'D

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:45 pm

IM: Tearhim: Aw, thanks 8D<3 .. Neida C8

Tearhim la hodet på skakke og mønstret Meeraien med ett lite smil. "Du seg ikke så veldig glad ut" Lo han før han flyttet blikket til Shima og gliste til henne også. \"I know, altid godt og se meg\" Spøkte han, før han ga Shima en god klem. "Jepp. " Svarte han kort, og lukket øynene, før han så rundt seg. "Malaai.." Sang han nærmest og klemte henne også.


IM2: Cheerleader-lag C: : KORT INNLEGG !! 8D


Sist endret av Lizz Lizzard C: den Søn Jan 10, 2010 6:52 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:46 pm

Shima gispet og snudde raskt på hodet, så raskt at hun nesten skallet med Tearhim. "Herregud, så godt å se deg igjen!" sa hun hest mens hun trakk vingene ut fra kroppen. Hun sukket og senket hodet, før hun så opp igjen på han. "Du skremte meg.~" sa hun og lo lavt. Hun så mot ulven med hår som raskt forduftet, så hun trakk på skulderne.
Til Toppen Go down
harald




Antall Innlegg : 6306
Join date : 22.10.2008

Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 6:49 pm

"Ahm." kremtet hun før hun hoppet opp på en stor stein rett ved henne og så nesten litt forraktelig ned på bakken, før hun flyttet blikket over på dem og klorte klørne hardere inn i steinen. "...Søsken?" sa hun hest og kastet et nysgjerrig blikk på dem, nok en gang.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Lonesome Traveller [RS]   Lonesome Traveller [RS] - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Lonesome Traveller [RS]
Til Toppen 
Side 3 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Skarenaar :: The Dreadmire-
Gå Til: