Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AvInnlegg
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 6:38 pm

Neko prøvde å finne på noe så si som skulle oppmunte dem, men fant ikke på noe. Hun satte seg trist ned i sanden mens hun så mot Luo pg Erodead
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 6:52 pm

"Jeg kan riktignok klare meg uten vann i dager, ja, uker, men ikke evig." sa Motivo og så ned på potene sine.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 6:56 pm

"Jeg er helle rikke så avhengi av vann",sa Neko. "Det lengste jeg har klart å holde meg noen gang er...en måned"
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:06 pm

"Det var det jeg nettopp sa.." mumlet han vennlig men litt trist.,.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:07 pm

IM: Forkortet veeeldig her O,.o x]]
Lag en ny ulv, Shaedow >: D Nøwda, bare kødda ,*
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:11 pm

IM:.

Luominen sukket. ''Akkurat som jeg fryktet...'' Hun så opp fra sommerfuglen, og opp mot den blå himmelen. ''Vel, brønnen virker veldig dyp, og..'' Hun så ned på de andre. ''Har dere egentlig ett mål ved å komme her?''
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gjest
Gjest




Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:14 pm

"Jeg vil tilbake til skogen... Eller opprette en flokk... Men kan ikke opprette flokk alene, og... Det vil bli vanseklig!" han så ned og knyttet neven...
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:20 pm

Motivo sukket. "EroDead, hvis du har det smykket når du har funnet deg en make og får lov til å opprette en flokk, kommer du aldri til å få noen medlemmer. Du, eller vi må finne en måte og få det av deg." sa han og så på EroDead.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:22 pm

Luominen la seg ned, og snudde seg rundt så hun lå på rygget. ''Skogen..'' Sa hun lavt og så drømmende opp på noen få, tynne skyer som hadde dannet seg på himmelen. hun ønsket å se en skog, være i en skog...Kansje det var det beste? Å dra vekk fra dette ville dansers tempel, og utforske verden rundt seg? Men det ville bli vanskelig. Selv kunne hun klare å dra langt i ørkenen, men kunne de andre?
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:31 pm

"Skogen er nydelig..." sa han og smilte litt. Han satte seg opp i en sittende stilling. "Men jeg vet ikke om du kan takle og overleve temperaturforandringen. Den kan bli temmelig kaldt for deg med en slik tynn pels. Jeg klarer å reise til skogen igjen, men dere andre..." sa Motivo og sukket... igjen.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:31 pm

Neko bestemte at hun ville glemme sorgen en stund, så hun la seg på rygg og så opp på noen skyer.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:31 pm

"HM-.." sa Erodead...
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:32 pm

Neko snudde litt på hodet og så på EroDead.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:33 pm

"Du har sagt lenge at du skal få av kjedet mitt nå... Men hvordan kan DU det?" spurte han og hevet et øyne bryn.
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:37 pm

"Når månen står som høyest..." mumlet han lavt. "Da kan jeg smuldre det opp tilbake til der det en gang hørte hjemme..." sa han og så mot himmelen. "Kom.." sa han og reiste seg. Han løp ut av templet og gikk opp på en opphøyd sanddyne. "Sett deg her." sa han og pekte ved siden av han selv.
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:42 pm

Neko lå der og fulgte med dem.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:56 pm

"Men hva er vitsen... Jeg kommer aldri til å skaffe meg en flokk..." han gikk trist og saaakte ned igejn.
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:57 pm

Luominen trakk hodet opp og så bort på dem, før hun snudde seg rundt så hun lå på magen. Hun skakket forsiktig på hodet og fulgte med.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 7:58 pm

Neko så trist opp på EroDead.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:10 pm

"Hva er det, Neko?" spurte han trist...
Til Toppen Go down
Mra

Mra


Antall Innlegg : 9091
Join date : 30.05.2008
Age : 29
Bosted : Insane Asylum of The Dark Lady

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:10 pm

Luominen sukket. ''EroDead, hvor gammel er du?'' Hun rettet ørene framover og stirret på han.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:11 pm

Neko så på han. "Bare at jeg synes synd på deg",sa hun med en trist, men myk stemme.
Til Toppen Go down
Gin

Gin


Antall Innlegg : 7701
Join date : 10.08.2008
Age : 27

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:11 pm

"Nå.. Ånei, EroDead. Det er for seint. JEG kan ikke hjelpe deg lenger. Denne stunden er bare hvert 7. år..." Motivo sukket og gikk tilbake til templet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:13 pm

"Det går nok ikke, da,.,. Det må ta lengre tid",
Til Toppen Go down
Jack

Jack


Antall Innlegg : 4890
Join date : 14.09.2008
Age : 29
Bosted : ALL BY MYSELF

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 8:16 pm

Neko syns enda syndere på EroDead, så hun gikk bort til han og satte seg ved siden av han. Hun fant fremdeles ikke på noe ompmuntrende å si.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 6 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)
Til Toppen 
Side 6 av 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» In the hotness of a desert (R)
» Alone in Tafrara Desert

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Welcome to our pack :: Rollespill :: Catrianenela-
Gå Til: