Welcome to our pack
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Welcome to our pack

The Dark Truth of Belora

IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AvInnlegg
Gin

Gin

Antall Innlegg : 7701

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 5:43 pm

"Slå følge om du vil!" sa han og smilte etter å ha svelget den siste musebiten. "Vel, jeg vet ikke om det er noe grunn til å være deg med det smykket..." sa han og lente seg mot Luominen. "Men jeg skal hjelpe deg med å få det av..." sa han bestemt.
Motivo hoppet ut av det fine rommet og gikk bort til brønnen i midten av templet for å drikke. "Best å være sparsom..." hvisket han til seg selv og tok en siste slurk av vannet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 5:47 pm

EroDead nikket fornøyd, og hoppet bort til Luominen...
"Alt er så fredelig... For stille og, bare sand..." Men han lo litt av seg selv.
Han så utover det tørre landskapet, og fikk frysninger ved å tenke på at de var mitt ute i ørkenen!
Hva skulle han ta seg til? Han sto lenge å tenkte taust på det, men ristet det av seg igjen.
"Men takk for godt ly, Luominen" nikket han og takket...
Til Toppen Go down
Mra

Mra

Antall Innlegg : 9091

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 5:53 pm

Luominen nikket. ''Bare hyggelig''. Hun stirret fortsatt utover ørkenen. Det var ikke noe som helst så langt øyet kunne se. Hun sukket og bøyde overkroppen ned, og tasset bortover den sandgule gulvet, og ut døråpningen.
Hun tok sats, og hoppet opp på det tykke stengjerdet, en etasje over brønnen. Hun så ned på Motivo med gyllene øyne. ''Motivo, hvordan kom du deg til dette Tempelet, egentlig?'' Hun begynte å balansere bortover gjerdet, helt til hun kom til trappen. Hun tok ett lett hopp ned fra gjerdet, og gikk nedover den sandkledde trappen, og bort til Motivo.
Til Toppen Go down
http://Mra.blogg.no  ¨' ¨'
Gin

Gin

Antall Innlegg : 7701

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 5:58 pm

"Hvordan jeg kom hit? Desverre må jeg beklage meg selv for å være så uvitende. Jeg plutselig bare var i ørkenen etter de 3 årene med... død... og jeg var i ørkenen. Jeg så flere skimmerrøde sommefugler, og det var det eneste tegnet på liv akkurat da." Han tok enda en slurk av vannet og så opp på Luominen med de gråblå øynene. "Deretter begynte jeg å gå på den sviende sanden, og etterhvert kjente jeg lukten av en annen ulv. Jeg satte opp farten og gikk rundt et hjørne av tempelet og jeg fant deg." sa han og lo en dyp, men vakker latter.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 5:59 pm

EroDead forsøkte å klatre litt rundt om kring i templelet...
Han balangserte på rekkverket, og fulgte etter dem langs gangen med det sandgule gulvet/ teppet...
Han så seg rundt, og klødde seg bak øret. "To for odsen av en..." lo han til seg selv, og fulgte
med på hva de andre to drev med. Han kom bort til dem og satte seg ned ved sidenav dem.

"Hva pleier egentlig å skje rundt omkring her?" spurte han.
Han prøvde å gnage av seg smykket, igjen... Men det gjorde bare altfor vondt.
Han prøvde å hoppe det av seg, men intet gikk. "Uff...!" sukket han oppgitt.
... Han reiste seg sakte opp og stirret på de andre to som sto der og snakket, og snakket...
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 6:10 pm

Luominen sukket, men smilte samtidig. Hun tasset bort til Motivo, og begynte å drikke av et klare, lunka og litt kalde vannet. Hun så tilbake på pelsen til Motivo. ''Har pelsen din virkelig blitt så uvant med varmt vær?'' Sa hun og lo mykt, før hun snudde blikket mot EroDead. ''Ingenting pleier å skje her..' hun så oppover på noen sommerfugler som fløy fram og tilbake mellom taket. ''Som sagt, har jeg bare ventet på Motivo, g hjulpet ulver...Men det er ikke akkurat det morsomste man kunne finne på..''

Hun sleiket poten og begynte å vaske seg grundig rundt i ansiktet, så klødde hun seg litt bak øret. ''Jeg skulle gjerne hjulpet deg, Ero, men jeg klarer ikke ta vekk skader eller ting som det..'' Hun nikket mot smykket som satt fast i han.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 6:33 pm

Ero nikket forstålig...

Han begynte å drikke, han og... Men han måtte være sparsom, tilfelle verre dager. "Hvis jeg bare hadde hatt slik pels som deg, Luominen" lo han mykt. Pelsen hans var tykk og varm, nesten som isbjørnskinn! Han stoppet å drikke og satte seg ned, og klødde
av all varmen. "Hvis bare skjebnen hadde spleiset på meg en hårklipp..." lo han igjen... Han strakte ut en pote og en vakker sommerfugl satte seg der,.. Erodead så på sommerfuglen, som vr slik en vakker skapning. Uten slik en tykk pels, eller et dumt smykke! Han ristet den av seg igjen, og begynte å balansere på et rekkverk like ved siden av dem. "Et fint, men gammelt sted" sa han.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 6:40 pm

Luominen sukket og så på seg selv nede i vannet. Det skjedde aldri noe morsomt her, det hadde hun lært. Eller, det eneste morsome, var jo nå. Np hadde hun tydeligvis fått venner, iallefall fått Maken sin tilbake. Hun lengte seg inn mot Motivo og smilte varmt.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 6:53 pm

"Make...." sukket EroDead...
Når han hørte ordet. Han stirret ned i bakken, tom i blikket..
Han sukket et laangt sukk,.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:13 pm

Luominen satt blikket på EroDead. ''Hva er det, Ero?'' Sa hun med den myke, vakre stemmen og stirret på han med gyllende øyne. ''Er det noe galt?''
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:15 pm

"..." En lang taushet satt til...
"Hvordan... Hvordan er det å være forelsket?" sukket han.
"Men hvem ville falle for meg" sa han og ristet på hodet.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:17 pm

Luominen småskakket på hodet og kremtet. ''Vel...Jeg vet ikke helt hvordan man forklarer det...Som en fin følelse?'' Hun så ned i bakken.
Til Toppen Go down
Jack

Jack

Antall Innlegg : 4890

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:20 pm

im:Melder meg inn igjen...X,D Melder inn Shade of NekoYasha denne gang!

Neko gikk og så ser rundt. "Nææææh, denne plassen har jeg aldri vært på før",tengte hun. Hun så seg nyskjerrig rundt og så både opp og ned på ting. Aldri i livet sitt hadde hun sett et sånnt sted. Ikke en gang når hun var den "ordentlige" NekoYasha. Hun synes stedet var både rart,fint,behagelig og litt kjedelig på en gang. Hun klarte ikke å bestemme seg for hva hun mest følte for dette stedet hun hadde havnet på. Hu lol litt for seg selv. "Jeg er litt rar i blandt", sa hun stille til seg selv og sukket lenge etterpå.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:21 pm

Han så ned i bakken...
Han nikket, men så på dem igjen og smilte.
"Vel..." sa han...

IM: Starte et nytt rollespill, Shaedow? x S x]]
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:26 pm

IM:Nee, har ingen roller jeg kan bruke x3

Luominene trakk på skuldrene og sukket. ''DEt kan ikke beskrives med ord..''
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:27 pm

IM: PWLEES ); Har aldri startet et rollespill med noen O,.o
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:35 pm

IM:Kan jo itj ;<
Til Toppen Go down
Jack

Jack

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:36 pm

Neko vandret omkring og så etter andre ulver. O g ikke langt der bort egikk hun øye på noen ulver som stod å snakket om..."Kjerlighet eller?",tengte Neko.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:38 pm

Luominen rettet ørene kjapt opp, og festet blikket på Neko. ''Hawwoo..'' Sa hun mykt.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:40 pm

EroDead ristet av seg tull preiket, og hørte etter...
Til Toppen Go down
Jack

Jack

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:44 pm

"Heisann",sa Neko kjapt tilbake og kom litt nærmere. "Hvem står her da?",spurte hun.
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:45 pm

''Jeg er Luominen Netikerty...DEn mørke ulven er EroDead, og denne andre hvite ulven, Er Motivo'' Hun ristet litt på ørene av noen sandkorn som kom inn.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:51 pm

EroDead nikket vennlig til den nye ulven som kom inn.
Til Toppen Go down
Jack

Jack

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:52 pm

"Nååååw så fine navn da",sa hun og smilte et lite hyggelig smil. "Jeg het Shade of NekoYasha..eller bare Neko om dere vil".
Til Toppen Go down
Mra

Mra

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 7:56 pm

Luominen smilte til henne. ''Vel, hvordan kom du deg ut i denne ørkene, Neko?''
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)   Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3) - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down

Blooming Desert Rose (RP, Alle MÅÅ/kan komme :3)
Til Toppen 
Side 3 av 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Alone in Tafrara Desert
» In the hotness of a desert (R)